Viltys subliūško: princas Harry ir M. Markle negalės naudoti karališko prekės ženklo
Apie planus sukurti „SussexRoyal“ prekės ženklą kunigaikščiai prakalbo dar šių metų sausio mėnesį. Karališkoji pora jau spėjo ne tik įregistruoti prekės ženklą tarptautiniu mastu, bet ir susikurti interneto svetainę bei „Instagram“ paskyrą. Pranešama, kad „Sussex Royal“ prekės ženklas turėjo apimti platų produktų spektrą – nuo drabužių iki kanceliarinių prekių, knygų bei mokymosi reikmenų.
Metro.co.uk skelbia, kad Sasekso kunigaikščiai prekės ženklo plėtojimui jau spėjo išleisti dešimtis tūkstančių svarų.
Visgi šiems užmojams greitai užkirto kelią karalienė Elžbieta II, patikinusi, jog karališkasis prekės ženklas negali būti naudojamas prekybai.
Nors iš pradžių sklido gandai, kad net ir priešinantis Elžbietai II, M. Markle ir princas Harry naudos šį pavadinimą, tokias kalbas paneigė poros atstovė spaudai.
Nors kunigaikštis ir kunigaikštienė norėjo įkurti ne pelno siekiančią organizaciją, tačiau atsižvelgiant į Jungtinės Karalystės įstatymus, buvo nutarta, kad M. Markle ir princo Harry įmonė nebus siejama su Sasekso kunigaikštystės vardu. Hercogai neketina naudoti „Sussex Royal“ jokioje teritorijoje nuo 2020 metų pavasario“, – rašoma oficialiame pranešime.
Dar praėjusią savaitę artimi M. Markle šaltiniai skelbė, kad pora nemato jokios priežasties nenaudoti „Sussex Royal“ pavadinimo, nes esą to nedraudžia Jungtinės Karalystės įstatymai, tad staigiai pakeista nuomonė nustebino karališkosios poros gerbėjus.
Rašyti komentarą