Tyrimo metu buvo analizuojami net 25 mln. interneto vartotojų visame pasaulyje. Nustatyta, kad daugiausiai laiko skiriama socialiniams tinklams, pramogoms ir apsipirkinėjimui.
Internetinėse parduotuvėse daugiausiai pinigų išleidžia Didžiosios Britanijos, Šiaurės Amerikos ir Australijos pirkėjai.
Tyrimas buvo atliekamas, analizuojant vartotojų įpročius per vieną valandą, praleistą internete. Britai 10 proc. laiko praleidžia leisdami pinigus įvairių prekybininkų tinklalapiuose. Tačiau australai visus lenkia naujienų portalų skaitomume – net 6 proc. internete praleidžiamo laiko. „Facebook“, „Twitter“ ir kitų socialinių medijų didžiausi gerbėjai yra amerikiečiai. Per valandą JAV gyventojai bent 16 minučių skiria socialiniams tinklams.
„Interneto vartotojų įpročiai keičiasi beveik kiekvieną dieną. Žmonės vis daugiau ir daugiau laiko praleidžia skaitmeninėje erdvėje. Tai iš dalies lėmė 3G ir 4G interneto ryšio atsiradimas – dabar internetu naudotis galima ir, pavyzdžiui, važiuojant automobiliu“, – rinkodaros ekspertas Jamesas Murray
Rašyti komentarą