Grožio procedūros atliekamos namuose
Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, šiemet per karantiną reikšmingai augo savaiminio įdegio kremų (112 proc.), plaukų dažymo priemonių (52 proc.), nagų lako valiklių (21 proc.), nagų lako (14 proc.), depiliacijos priemonių (12 proc.) pardavimai.
„Darome išvadą, jog mėnuo, kai siekiant užtikrinti tinkamą karantino laikymąsi, grožio salonų veikla negalima, mūsų klientus paskatino grožio procedūras atlikti namuose. Smagu, kad karantino laikotarpį galima išnaudoti seniems įgūdžiams prisiminti ar naujiems įgauti. O patobulinti sugebėjimai pagelbės savarankiškai atlikti grožio procedūras ir vėliau“, – sako Vilma Drulienė, prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė.
Pasak pašnekovės, šiuo laikotarpiu didesnį dėmesį klientai taip pat skiria grožio ir sveikatos puoselėjimui iš vidaus. Lyginant su pernai metais, pastebimas ženkliai didesnis susidomėjimas maisto papildais nervų sistemai (361 proc.), grožiui (194 proc.), imunitetui (134 proc.) palaikyti ir stiprinti.
Karantinas – puikus laikas pertraukai
Karantino laikotarpiu netikėtą populiarumą įgavo ir vonios priedai (45 proc.): vonios putos ir burbulai, vonios druskos, aliejai masažui.
„Smagu tai, jog daliai žmonių šis laikotarpis tapo puikia proga atsipūsti nuo darbų, pailsėti. Vienas paprasčiausių ir puikiai tam tinkančių būdų namuose – karšta vonia su kvapniomis putomis ar atpalaiduojančiomis druskomis. Pačiu populiariausiu produktu šioje kategorijoje galima drąsiai įvardinti vaisių ir uogų, ypač braškių kvapo, vonios putas,“ – dalinasi V. Drulienė.
Rankų dezinfekcija – svarbiausia
„O jei reikėtų išrinkti pačią populiariausią asmens higienos prekę karantino metu, ja neabejotinai taptų dezinfekcinis skystis rankoms. Per karantiną šio produkto paklausa buvo tokia intensyvi, jog teko net riboti kiekį, kiek šios prekės gali įsigyti vienas pirkėjas tam, kad prekių užtektų visiems norintiems“, – teigia V. Drulienė.
Pasak jos, karantino laikotarpiu taip pat fiksuota stipriai išaugusi gabalinio (25 proc.) ir skysto (77 proc.) tualetinio muilo, taip pat ūkiško muilo (114 proc.) paklausa lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai metais. Itin dažnai plaunamų rankų odai atgaivinti klientai taip pat gausiai pirko rankų kremus (300 proc.).
Rašyti komentarą