Barselonoje įsikūrusi įmonė "Chad2Win" nuo sausio mėnesio jau pritraukė beveik 100 tūkst. vartotojų. Šie gauna po 1 centą už kiekvieną perskaitytą reklaminę žinutę ir po 3 centus už kiekvieną paspaustą tokios žinutės nuorodą, atidarytą reklaminę žinutę, teigė įmonės direktorius Fernandas Trojanas (Fernando Troyano).
Iš visų nemokamas žinutes siūlančių įmonių, "Chad2Win" yra pirmoji, kuri vartotojams moka. Nemokamų trumpųjų žinučių paslaugą teikianti įmonė "WhatsApp" teigė, kad rugpjūtį per ją buvo išsiųsta 10 mlrd. trumpųjų žinučių. Šis skaičius sudaro beveik pusę sumos, kuris pasaulyje išleidžiama trumposioms žinutėms kasdien. Telekomunikacijų tyrimų bendrovė "Ovum" paskaičiavo, kad dėl tokių įmonių programėlių, kurios siunčia žinutes internetu, įprasti operatoriai per metus prarado 23 mlrd. JAV dolerių.
Rašyti komentarą