Vartotojams bus pasiūlytas produktas, išsiskiriantis dideliu baltymų kiekiu, mažesniu cukraus kiekiu ir be laktozės. Anot "Coca-Cola" vyresniojo viceprezidento Sendžio Duglo (Sandy Douglas), pieno "Fairlife" sudėtyje bus 50 proc. daugiau baltymų nei įprasto pieno ir 30 proc. mažiau cukraus, be to, jis "bus skanesnis".
"Coca-Cola" atstovo nuomone, šis prekės ženklas turi "stebinantį augimo potencialą" ir ilgainiui "Fairlife" uždirbs gamintojai nemažų pajamų. "Per tam tikrą laiką ketiname investuoti į pieno verslą, todėl porą metų didelių pajamų nesitikime. Bet jeigu viskas daroma gerai, pinigai plūsteli vėliau".
Kaip pastebi "The Daily Telegraph", "Coca-Cola" žengia į pieno rinką sudėtingu laikotarpiu, kai tradicinio pieno pardavimai JAV mažėja, o pelnas, gaunamas iš aromatizuoto pieno ir pieno, turinčio didelį baltymų kiekį, auga.
Rašyti komentarą