Pirmoje šių metų brangiausių pasaulyje prekių ženklų sąrašo pozicijoje vėl atsidūrė Jungtinių Valstijų interneto paieškos kompanijos "Google" prekės ženklas, kuris įvertintas 114,26 mlrd. JAV dolerių. "Google" sąraše pirmavo ir praėjusiais metais. Per metus šis prekės ženklas pabrango 14 proc.
Brangiausių pasaulyje prekių ženklų sąrašą Didžiosios Britanijos finansų dienraščio "The Financial Times" užsakymu atliko britų tyrimų bendrovė "Millward Brown Optimor".
Antroje sąrašo vietoje atsidūrė IBM. Šis prekės ženklas per metus pabrango 30 proc. iki 86,383 mlrd. JAV dolerių.
Trečioje pozicijoje randame "Apple" su 83,153 mlrd. JAV dolerių (+32 proc.).
"Millward Brown Optimor" brangiausių pasaulyje prekių ženklų sąrašą sudaro jau penktus metus iš eilės. Tyrėjai mano, kad prekės ženklas vartotojams daro didesnę įtaką nei kompanijos apyvarta ar pelnas.
Eltos inf.
Rašyti komentarą