Didžiausioje pasaulio nekilnojamojo turto projektų parodoje MIPIM 2011 bus pristatytas "Olialia" ir užsienio partnerių vystomas "Olialia blonde island" Maldyvuose projektas. "Olialia Group" užsakymu prabangaus blondinių kurorto projektą parengė žinomas šalies architektas Valerijus Starkovskis . Statybos prasidės per ateinančius kelerius metus, o kurorto atidarymą švęsti tikimasi 2015 metais.
Kovo 8-11 dienomis Kanuose, Prancūzijoje, didžiausias pasaulyje nekilnojamojo turto renginys MIPIM 2011
suburs įtakingiausius pasaulio nekilnojamojo turto specialistus. Parodos metu bus pristatomi ir analizuojami didžiausi tarptautinio nekilnojamojo turto plėtros projektai, vyks derybos su potencialiais partneriais ir investuotojais. MIPIM parodoje lankysis 17 000 specialistų, bus pristatyta 6 500 projektų ir sudaryta daugybė projektų vystymo sutarčių, kurių bendra vertė sieks 70 milijardų JAV dolerių.
Kovo 9 dieną Kanuose, naktiniame kluba "DaDaDa”, vyks grandiozinis "Olialia party”, kuriame koncertuos Lietuvos pramogų pasaulio atstovai: grupė "Olialia pupytės”, Donatas Baumila, Rūta Ščiogolevaitė, "Electric Ladies” bei pasirodys DJ Rikko El Gato & Sax, DJ Jovani.
Apie blondinių salos projektą
"Mūsų kompanijos delegacija lankėsi Maldyvų salose, kur atrinko tris salas, labiausiai tinkančias blondinių kurortui. Be to, pasklidus informacijai apie ketinimą įkurti kurortą blondinėms, gavome pasiūlymų bendradarbiauti iš asmenų, kuriems priklauso Graikijos salų ir salų Karibų jūroje. Šiuo metu specialistai vertina 12 salų pranašumus. Neatmetame galimybės, kad pasaulyje atsiras ne vienas, o keletas kurortų blondinėms, nes susidomėjimas šiuo projektu - didžiulis", - sakė "Olialia" prekės ženklo vadovė Giedrė Pukienė.
Pagal kurorto projektą, blondinių sala savo forma primins aukštakulnį.
"Šioje saloje bus keletas viešbučių (pradinis planas - 61 vila, vėliau jų skaičius pasieks 500), naktinis klubas, SPA ir grožio centras, harmonijos ir psichologijos centras, prieplauka jachtoms, promenadas, prekybos centras, sraigtasparnių nusileidimo aikštelė. Viešbučių, restoranų ir paslaugų centrų paslaugas teiks pačios žinomiausios pasaulio kompanijos, paraiškas pradėsime priėminėti jau artimiausiu metu", - sakė G. Pukienė.
Artimiausiu metu bus skelbiamas pasaulinis konkursas į blondinių salos vadovo postą. "Šiuo metu baigiame formuluoti konkurso sąlygas, dalyvauti jame galės bet kurios pasaulio šalies gyventojas", - teigia "Olialia Group" vadovė.
Prieš kelis metus Lietuvos blondinių judėjimas sukūrė prekės ženklą "Olialia" ir per trumpą laiką pasiekė stulbinančių rezultatų - "Olialia" prekės ženklą, veikiantį net 75 verslo sektoriuose, šiai dienai žino 81,8 proc. visos Lietuvos gyventojų (tai nustatyta atlikus viešosios nuomonės tyrimą). Geriausiai "Olialia" žino jaunimas ir vidutinio amžiaus lietuviai. 20-29 metų amžiaus grupėje šis prekės ženklas pažįstamas net 99,3 proc. respondentų, 30-39 metų amžiaus grupėje - 89,7 proc. apklausoje dalyvavusiųjų. Jei prekės ženklą vertinti iš esmės, pagal pardavimus ir suteiktas paslaugas, "Olialia" Lietuvos žmonėms "Olialia" visų pirma asocijuojasi su merginomis blondinėmis "Olialia" (taip mano 63 proc. apklaustųjų). Šiandien "Olialia Group" plėtoja verslą net 75 sektoriuose. Bendrovė specializuojasi maisto produkto gamyboje (gaivieji gėrimai, pieno produktai, konditerijos gaminiai, ledai), jai priklauso leidykla, modelių, koncertų organizavimo agentūros, pop grupė "Olialia pupytės", picerijų tinklas "Olialia Pizza", pramoginis-informacinis internetinis tinklalapis "Olialia.lt", bendrovė užsiima papuošalų ir aksesuarų, kompiuterių gamyba, turi nuolaidų kortelę "Olialia Maestro", teikia automobilių ir jachtų nuomos paslaugas, plastinės chirurgijos klinika ir kita.
"Tokioje nedidelėje šalyje kaip Lietuva tai tiesiog fantastiški rezultatai, todėl ir nusprendėme savo veiklą plėsti visame pasaulyje" - įsitikinusi G. Pukienė.
Artimiausiuose "Olialia Group" planuose - verslo plėtra Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Kinijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje, Italijoje ir Ispanijoje.
"Blondinės - tai galinga jėga ir nederėtų jos nuvertinti. Mes protingos, gražios, azartiškos ir siekiančios užsibrėžto tikslo. Dvejus metus Lietuvoje vykusi verslo plėtra atskleidė mūsų sugebėjimus", - sakė G. Pukienė.
Rašyti komentarą