"YouTube": peržiūrų dešimtukas
Daugiausiai - 116 mln. - peržiūrų šiemet surinko choreografės Tianos King siužetas, kuriame jos ketverių metų dukra Heven King (Heaven King) su draugėmis šoka pagal reperio Silento dainą "Watch Me Whip/Nae Nae" dainą.
Populiari gali būti ir reklama, jeigu ji sukurta su išmone. Strategino žaidimo "Clash of Clans", skirto mobiliesiems įrenginiams, propagavimas su aktoriumi Liamu Nisonu (Liam Neeson) sudomino 83 mln. vartotojų. Socialinė reklama "Love Has No Labels" sulaukė dėmesio iš 55 mln. žmonių (4 vieta).
Trys filmukai buvo sukurti pačių vartotojų. Romanas Etvudas (Roman Atwood) išgarsėjo savo gyvenamąjį kambarį pavertęs kamuoliukų baseinu (56 mln. peržiūrų, 3 vieta). Vyrukas, sukištas į milžinišką vandens balioną, sulaukė 40 mln. peržiūrų (7 vieta). Doverio miesto policininkas, automobilyje dainavęs Teilor Svift (Taylor Swift) dainą "Shake It Off", sulaukė dėmesio iš 37 mln. smalsuolių (9 vieta).
Tarp dešimties populiariausių siužetų - trys fragmentai iš pramoginių laidų. Komikai Džimis Felonas (Jimmy Fallon), Vilas Ferelas (Will Ferrel) ir Kevinas Hertas (Kevin Hart), padainavę pagal žinomų atlikėjų fonogramas, sulaukė 54 mln. žmonių dėmesio (5 vieta). Kalumas Skotas (Callum Scott) iš televizijos šou "Britain's Got Talent" sudomino 38 mln. žiūrovų (8 vieta). JAV prezidentas Barakas Obama (Barack Obama) Džimio Kimelio (Jimmy Kimmel) laidoje skaitė nemalonius pranešimus apie save, parašytus "Twitter" socialiniame tinkle, ir sulaukė dėmesio iš 34 mln. žiūrovų (10 vieta).
"YouTube" priklauso kompanijai "Google".
"Facebook": karščiausios temos
Labiausiai aptarinėjamos temos 2015 m. buvo šios:
1. JAV prezidento rinkimai
2. Terorizmo aktai Paryžiuje
3. Karas Sirijoje ir pabėgėliai
4. Žemės drebėjimas Nepale
5. Skolų krizė Graikijoje
6. Vienalytės santuokos
7. Kova su ekstremistine "Islamo valstybe"
8. Žudynės "Charlie Hebdo" redakcijoje
9. Protestai ir smurtas Baltimorėje
10. Tragedija Čarlstone ir debatai dėl Konfederatų vėliavos
Brangiausios markės
Tarp 100 šių metų brangiausių ženklų, kuriuos užfiksavo kompanija "Interbrand", pirmajame dešimtuke figūruoja tos, kurios dirba su aukštosiomis technologijomis ir internetu.
1. "Apple" (prekės ženklo vertė - 170 milijardų dol.)
2. "Google" (120 mlrd. dol.).
Šios kompanijos lyderiauja sąraše trečius metus iš eilės. Per pastaruosius metus jų finansiniai rodikliai dar padidėjo atitinkamai 43 ir 12 proc.
3. "Coca Cola (78 mlrd. dol.)
4. "Microsoft" (67 mlrd. dol.)
5. IBM (65 mlrd. dol.)
6. "Toyota" (49 mlrd. dol.)
7. "Samsung" (45 mlrd. dol.)
8. "General Electric" (42 mlrd. dol.)
9. "McDonald's" (39 mlrd. dol.)
10. "Amazon" (37 mlrd. dol.)
VESTUVĖS. Aktorių Sofijos Vergaros ir Džo Manganielo (Sofia Vergara ir Joe Manganiello) vestuvės šiemet sulaukė daugiausiai smalsuolių dėmesio. 3. MAMA. Dainininkės Bejonsės (Beyonce) mama dizainerė ir verslininkė Tina Noulz (Tina Knowles) ištekėjo už aktoriaus Ričardo Losono (Richard Lawson). Instagram nuotr.
Garsiausios vestuvės
"Google" paieškos sistema užfiksavo, jog dažniausiai šiais metais buvo ieškota informacijos apie šių žvaigždžių vestuves...
1. Sofija Vergara ir Džo Manganielas (Sofia Vergara ir Joe Manganiello)
2. Neitanas Kresas ir Landan Elys Mor (Nathan Kress ir London Elise Moore)
3. Dženifer Aniston ir Džastinas Terua (Jennifer Aniston ir Justin Theroux)
4. Niki Hilton ir Džeimsas Rotsčaildas (Nicky Hilton ir James Rothschild)
5. Tina Noulz (Beyonce mama) ir Ričardas Losonas (Tina Knowles ir Richard Lawson
6. Džesa Dagar ir Benas Syvaldas (Jessa Duggar ir Ben Seewald)
7. Dženi "Džei Vau" Farli ir Rodžeris Metjusas (Jenni "JWoww" Farley ir Roger Mathews)
8. Kameron Diaz ir Bendžis Medenas (Cameron Diaz ir Benji Madden)
9. Eimi Dagar ir Dilonas Kingas (Amy Duggar ir Dillon King)
10. Šahidas Kapuras ir Mira Ražput (Shahid Kapoor ir Mira Rajput)
Rašyti komentarą