Tai reiškia, kad šis Holivudo gigantas perima lietuvių kurto formato „Supermiestas“ tarptautines teises. „Metro Goldwyn Mayer“ ir „TV Play“ kartu jį plėtos toliau ir pristatinės viso pasaulio televizijoms.
Kompanijos „Metro Goldwyn Mayer“ vinjetėje riaumojantis liūtas visame pasaulyje atpažįstamas jau nuo 1924 metų, tačiau tai bene pirmas kartas, kai per beveik šimtą metų kompanija atkreipė dėmesį į rytinėje Europos dalyje sukurtą projektą.
Nors Lietuvos televizijose kasmet transliuojama ne viena laida, kuriama pagal gerai žinomus tarptautinius formatus („Lietuvos balsas“, „Aš galiu“, „Su cinkeliu“ ir kt.), sutartis su MGM kol kas yra didžiausias Lietuvos prodiuserinių kompanijų laimėjimas tarptautinėje formatų prekyboje.
„Mums tai ypač didelis istorinis žingsnis. Kalbant krepšinio terminais, tai tarsi sutartis su NBA, nors ji dar ir negarantuoja minučių skaičiaus aikštelėje. Bet dar niekada liūto riaumojimas nebuvo toks malonus“, - džiaugsmo neslėpė „TV Play“ vadovas L.Šeškus.
Projektu užsiima pats kompanijos vadovas, legendinis prodiuseris, devynių „Emmy“ apdovanojimų savininkas Markas Bernetas (Mark Burnett), kurį žurnalas „Time“ yra pripažinęs ir vienu įtakingiausių pasaulio žmonių.
Lietuvos žiūrovams „Supermiesto“ formatas puikiai pažįstamas iš LNK televizijos eteryje rodytos laidos „Lietuvos supermiestas“. Projekte dėl Supermiesto titulo kovoja aštuoni šalies miestai ar regionai, o kiekvienoje laidoje jie tarpusavyje varžosi siekdami įrodyti, kad būtent pas juos gyvena talentingiausi atlikėjai, menininkai, sportininkai ir pilietiškiausi miestiečiai.
„TV publikos“ inf.
Rašyti komentarą