O penktadienio vakarą, KKKC parodų rūmuose surengusi instaliaciją "Faktūros. Jūra. Krantas. Miškas" ji pakvietė nardyti žiūrovus – po keturių metų laikų mišką, jūros raibulius. Kas nardė, kas sėdėjo ant improvizuotos kopos. “Na, tikra atgaiva, meditacija”,- aikčiojo gausūs parodos žiūrovai, besifotografuodami prie improvizuotų medžių, jūros raibulių, audinių tekstūrų. Ir nedaug kas gilinosi, kaip išgauti efektai. Tiesiog jais mėgavosi. "Šį spektaklį iš tiesų kūrėme visa šeima. Sūnus Mantvydas triūsė su kompiuterine grafika, vyras Henrikas priderino apšvietimą. Ir jaunylis sūnus Žygimantas padėjo",- išvardino padėjėjus dizainerė. Į jūrą su “Gelmių būtybe” S. Žižienė nėrė prieš 20 metų ir pelnė tarptautinį pripažinimą Baltijos šalių vieno modelio konkurse Rygoje, kur jai buvo įteiktas pagrindinis prizas – “Auksinė adatėlė”. Po jūrą nardė ir su kostiumų kolekcija “Po vandeniu”. O pernai su drabužių kolekcija “Jūra. Baltai” menininkė išbrido į sausumą. Pernai pristatytoje kolekcijoje jos kūrybinis pasaulis dar prasiplėtė fotografijomis. Būtent fotografika dominuoja šioje parodoje. Ją papildo ir audinių, mezginių faktūros, virstančios medžiais, smėlio kopų “laiptais” ar egzotiškomis lianomis.
Tą patį penktadienio vakarą Parodų rūmuose atidaryta ir jaunos lietuvių menininkės Mykolės tapybos darbų paroda “Gamtovaizdis”, kurioje lankytojai pribloškiami tokiomis gaiviomis vasaros varsomis. O lietuviai ir japonai medžio raižytojai pakvietė sulyginti, atrodo, tokius nelygintinus raižybos metodus ir paieškoti,- o gal kas yra ir bendra? Klaipėdietis fotomenininkas Robertas Gabrys pakvietė į tokios mielos, pažįstamos, bet drauge ir neregėtos Klaipėdos fotografijų parodą.
Šiomis keturiomis įspūdingomis ekspozicijomis KKKC parodų rūmai paskutiniai atsisveikina su Klaipėdos kaip Kultūros sostinės titulu.
Rašyti komentarą