Koncertinį turą MDNA Madonna pradėjo gegužės 31-ąją Tel Avive (Izraelyje). Iš viso 86 koncertai vyks Europoje, Šiaurės ir Pietų Amerikoje. Kitąmet turas tęsis Australijoje, kur pop legenda nekoncertavusi du dešimtmečius.
Laimėti kelionę ir du bilietus į superžvaigždės šou Lenkijos sostinėje galima siunčiant SMS numeriu 1656, žinutės lange įrašius žodį „Bilietai“. Birželio 25-ąją bus paskelbtas burtų būdu iš visų užsiregistravusių išrinktas vienas laimingasis. Jam atiteks dvigubas kelialapis ir bilietai į Madonnos koncertą.
Į klausomiausios „Power Hit Radio“ savaitgalio laidos „Power TOP 15“ sąrašus Madonna gerbėjų dėka buvo patekusi net penkis kartus. Didžiausio pasisekimo sulaukė 2005 m. hitas „Hung Up“. Jis tope išbuvo šešias savaites.
Jau nuo pirmadienio, birželio 11-osios, „Power Hit Radio“ programoje – garsiausios Madonnos dainos, o radijo stoties interneto svetainėje www.powerhiradio.lt – įspūdingiausių koncertinių nuotraukų galerija. Karščiausias naujienas iš devintojo, žadama, kad ir – rekordinio, pop karalienės koncertinio turo MDNA jau galima pradėti sekti „Power Hit Radio“ „Facebook“ profilyje adresu: https://www.facebook.com/powerlt.
Trisdešimt metų aktyviai koncertuojančios Madonnos populiarumas ne mažėja, o auga. 60 000 bilietų Niujorke buvo išgraibstyta per 20 minučių, 65 000 bilietų Monrealyje – per valandą, visi bilietai į šou Amsterdame – per pusvalandį, o dainininkės gerbėjai Abu Dabyje (JAE) prie kasų stovėjo parą iki bilietų pardavimo pradžios. Iki šiol parduota 1,4 mln. turo MDNA bilietų už 588 mln. litų.
„Power Hit Radio“ išskirtinę galimybę savo klausytojams pamatyti ir gyvai išgirsti Madonną dovanojo jau tris kartus: 2004 m. Paryžiuje (Prancūzija), 2006 m. Prahoje (Čekija) ir 2008 m. Romoje (Italija).
Rašyti komentarą