Didžiosios Britanijos ir trijų Lietuvos menininkų paroda nėra atsitiktinė. Tai keturių kolegų, universitetuose dėstančių medijos mokslus, ilgametis darbas.
„Tų keturių autorių susiliejimas šitoje parodoje yra labai natūralus, nes kiekvienas iš jų pristato savo požiūrį į gyvenimą per fotografiją. Sakyčiau, tai yra vizuali filosofinė išraiška – gyvenimo filosofijos išraiška“, – sakė menininkas Rimantas Plungė.
Pasak menininkų, fotografija – tai vienas iš būdų prisiliesti prie būties. Vieni iš jų, kaip britas Shaunas Campas, tai daro minimaliai. Ir kaip pats teigia – atiduoda duoklę daiktams, kurių turi labai daug. O štai R. Plungės darbai – tarsi kelionė per laiką, erdvę, prisiminimus.
Pasak Remigijaus Venckaus, fotografijos – tarsi dienoraščiai, tačiau visų autorių – skirtingi.
„Vienas dienoraštis yra kaip koliažas pas R. Plungę, kitas dienoraštis pas Sh. Campą yra tiesiog atskirti daiktai ir apnuoginti, kaip tam tikros frazės ir tezės. Na, o pas mane yra tiesiog, sakykim, tokie prisiminimai, kurių negali net iškadruoti“, – kalbėjo menininkas R. Venckus.
Aritonės Plungienės darbai – lyg nesibaigiantis filmas, tarsi patirties kartojimasis.
„Paėmiau prisiminimus iš paskutinius du mėnesius mano būtų vietų ir tiesiog tai lyg lomografija arba animuotas pasakojimas“, – sakė A. Plungienė.
Paroda „Keturi žvilgsniai“ Palangoje, Antano Mončio namuose-muziejuje, veiks iki gruodžio.
Rašyti komentarą