Skaudi nelaimė Klaipėdos uoste: žuvo darbuotojas

Skaudi nelaimė Klaipėdos uoste: žuvo darbuotojas

Klaipėdoje uosto teritorijoje Birių krovinių terminale antradienį žuvo bendrovės „SGS Klaipėda Lt“ darbuotojas. 1954 m. gimęs vyras pateko po didžiulio krautuvo, kurį vairavo 1997 m. gimęs asmuo, ratais.

Policijos atstovai patvirtino, kad nelaimė rugpjūčio 25 d. įvyko apie 10 val. 50 min., Nemuno g. esančiame sandėlyje. Pradėtas tyrimas dėl darbų saugos ir sveikatos apsaugos darbe reikalavimų pažeidimo.

Klaipėdos uosto teritorijoje tai jau antra tokia nelaimė, kurį pareikalavo žmogaus gyvybės. Vasario mėnesį žuvo kitos bendrovės sunkvežimio vairuotojas.

Išėjo iš už kampo

Bendrovės „Birių krovinių terminalas“ gamybos ir technikos direktorius Vytautas Kaunas patikslino, kad eismo nelaimė pareikalavo kitos įmonės darbuotojo gyvybės:

„Tas žmogus dirbo kitoje bendrovėje, kurią samdo krovinių savininkai. Jie atlieka krovinio ir darbų kokybės tikrinimą, turi savo atskiras procedūras. Nelaimė įvyko, kai kaušinis krautuvas įvažiavo į sandėlį, o tas žmogus nepasižiūrėjęs pakliuvo po ratais.

Abu darbuotojai buvo patyrę. Bet, pirminiais duomenimis, tas kur žuvo išniro iš už kampo ir pakliuvo tiesiai po ratais. Tokių nelaimių mūsų teritorijoje anksčiau nėra pasitaikę. Kaip ir priklauso, nutikus nelaimei buvo iškviestos visos tarnybos.“

Gamybos ir technikos direktorius pridūrė, kad, kol vyksta tyrimas, plačiau komentuoti situacijos jis negali.

Patvirtina, kad krautuvą vairavusiam 23 metų darbuotojui suteikta savaitė poilsio. „Supraskite, žmogus patyrė didelį sukrėtimą“, – pridūrė V. Kaunas.

Tikrinamos aplinkybės

Valstybinės darbo inspekcijos Klaipėdos teritorinio skyriaus vedėjas – vyriausiasis darbo inspektorius Vytautas Ročys patvirtino, kad jų specialistai vakar operatyviai atsidūrė nelaimės vietoje:

„Atliekamas tyrimas, turime išsiaiškinti daug detalių. Pavyzdžiui, ar vairuotojas teisingai važiavo. Turi būti schemos, kaip jis uoste gali važiuoti. Aiškinamės, ar žuvęs darbuotojas galėjo būti toje vietoje, kur atsidūrė.

Uostas yra padidinto pavojingumo zona. Tad su tokiomis schemomis privalo būti supažindinti visi darbuotojai. Kaip važiuoti, kaip vaikščioti – viskas turi būti aiškiai apibrėžta. Žinoma, laukiame duomenų ir dėl asmenų blaivumo.

Kai matysime mūsų užprašytus dokumentus, išgirsime atsakymus į pateiktus klausimus, tada bus viskas sprendžiama. Tik tada galėsime pasakyti – buvo pažeidimas ar nebuvo. Tas krautuvas yra didelių gabaritų. Vien jo padanga yra žmogaus dydžio. Pagal pirminę informacija, krautuvo vairuotojas žmogaus nepastebėjo.“

V. Ročys pridūrė, kad uoste situacija yra stebima ypatingai atidžiai: „Ten nuolat važiuojame tikrinti, vedame seminarus. Šiais metais uosto teritorijoje, įskaitant vakarykštį atvejį, žuvo jau du žmonės.

Vasario 12-ąją žuvo kitos bendrovės krovininio automobilio vairuotojas. Jis vežiojo kurą į katilines. Nelaimė nutiko, kai žmogus bandė nuo priekabos krovinio nuimti tentą. Vairuotojas nukrito ir vežamas į ligoninę mirė.“

Išvados dėl vakarykštės nelaimės, laiku sulaukus dokumentų ir kitų svarbių tyrimui atsakymų, turėtų būti pateiktos per mėnesį.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder