„Išgirdau kriokimą, gargėjimą. Pasilenkiau – žiūriu, kad jis guli ant žemės ir visas traukosi“, - televizijai įvykio liudininkas pasakojo, kad tuomet du augaloti vyrai puolė gaivinti vyrą.
Po kurio laiko jis atsigavo, tačiau netrukus jį ištiko antras priepuolis. Tuomet traukinys sustojo už Jonavos ir atvyko medikai. Ligonis buvo išgabentas į Kėdainių ligoninę, tačiau jį jau buvo ištikusi klinikinė mirtis ir vyro atgaivinti nepavyko. Medikų teigimu, karštis galėjo turėti įtakos vyro sveikatos būklės pablogėjimui.
Kelionės incidento liudininkas pasakojo, kad vagone buvo labai karšta, jis spėjo, kad temperatūra galėjo siekti 35 laipsnius. Traukinio palydovai vėdinimo neįjungė, o langų atidaryti nepavyko.
„Aš pats prašiau, kad įjungtų ventiliavimo sistemą, bet jie sakė, kad tai yra brangu ir valdžia to neleidžia. Pabandžiau atidaryti langus, bet jie atsirakina tik su specialiu raktu. Negalėjau net langų atidaryti, buvome kaip ir įkalinti, kaip kokioje pirtyje“, – pasakojo keleivis, kurio nenustebino, kad žmogui pasidarė bloga, nes ir jam pačiam ir kitiems bedrakeleiviams buvo silpna nuo karščio, pakilo spaudimas.
Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo Dalijaus Žebrausko, pradėtas tyrimas, tačiau pirminiai duomenys rodo, kad nei technika, nei darbuotojai nepadarė grubių klaidų, atvirkščiai – atsižvelgė į su mažais vaikais vykusios šeimos prašymą išjungti kondicionierius ir geriau atidaryti langus. Tiesa, kai kuriuose senuose vagonuose neveikia vėdinimo sistemos. Tačiau senos gamybos vagone, kuriame mirė vyras, yra sumontuota vėdinimo sistema, kuri veikia tinkamai.
Rašyti komentarą