Klaipėdietė Rasa pasakojo, kad penktadienį sulaukė žinutės iš SEB banko. Joje aiškinama, kad buvo bandoma neteisėtai nuskaityti jos kortelės duomenis, todėl ji buvo užblokuota.
"Nuėjau į banką, bet ten nieko daugiau nepapasakojo. Pasakė tik tiek, kad nemokamai išduos naują kortelę", - sakė Rasa, pridūrusi, jog skyriuje sutiko dar vieną moterį, gavusią tokią pačią žinutę.
Paaiškėjo, kad jos abi sekmadienį iš "Akropolyje" esančio SEB banko bankomato išsiėmė pinigų.
SEB banko ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas patvirtino, kad sekmadienį sureagavo minėto bankomato apsaugos sistema. Paaiškėjo, kad ant bankomato buvo pritvirtintas nenustatytas prietaisas, kuriuo sukčiai galėjo bandyti nuskaityti į bankomatą įdedamų kortelių duomenis. Banko specialistams prietaiso aptikti nepavyko - spėjama, kad iki atvykstant darbuotojams sukčiai jį spėjo nuimti.
"Tokie atvejai Lietuvoje yra gana reti, nors Vakaruose nusikaltėlių bandymai pasisavinti mokėjimo kortelių duomenis panaudojant duomenų nuskaitymo įrangą bankomatuose yra plačiai žinomi", - aiškino A. Žilinskas.
Nors nepavyko sužinoti, kas buvo prilipdyta prie bankomato "burnos", bankininkai nerizikavo ir užblokavo visų klientų, tądien pasinaudojusių bankomatu, korteles. Kiek taip "nukentėjo" klientų, pokalbininkas nedetalizavo.
Anot A. Žilinsko, siekiant apsaugoti klientų pinigus nuolat vyksta operacijų kortelėmis stebėjimas, bankomatų apžiūros. Pastarąjį darbą privalo padaryti ir bankomatus tvarkančių inkasavimo tarnybų darbuotojai.
"Rekomenduojame kiekvieną kartą atėjus prie bankomato pasižiūrėti, ar bankomato įranga neatrodo kaip nors neįprastai, ar ant kortelės priėmimo angos, kitose vietose nėra pritvirtintų papildomų dalių, ir, jeigu kyla įtarimų, nesinaudoti kortele, o iš karto informuoti apie tai banką ar policiją", - aiškino banko atstovas.
Rašyti komentarą