Šiandien Savivaldybėje buvo pristatytos Liepų gatvės ruožo nuo A13 kelio (Klaipėda-Palanga) iki Liepų gatvės tilto sankryžų eismo intensyvumo tyrimo ir modeliavimo galutinės išvados.
Kelių ir transporto tyrimo instituto specialistų pateiktose išvadose rekomenduojama šiame ruože ateityje įrengti šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Esą nei žiedinių, nei turbožiedinių sankryžų įrengimas čia nepasitvirtintų.
Pasak specialistų, atliekant tyrimą, buvo skaičiuojama dukart didesnė kelio apkrova nei yra dabar.
"Paskaičiuota, kad toje atkarpoje įrengus tris šviesoforais reguliuojamas sankryžas, jų tinkle vienas automobilis sugaištų iki 1,5 minutės. Tai būtų 13-14 kartų mažiau nei palikus eismo ženklais reguliuojamas sankryžas", - tikino Kelių ir transporto tyrimo instituto specialistai.
Pristatyme dalyvavę Klaipėdos savivaldybės administracijos atstovai pritarė, kad šviesoforinės sankryžos - protingiausias pasirinkimas. Tad nuspręsta, kad tuo keliu ir bus einama. Užsiminta apie tai, kad pirmiausia bus rengiamas Joniškės gatvės ir Liepų gatvės sankryžos rekonstrukcijos projektas.
"Galbūt būsiu nepopuliarus, bet, manau, kad reikėtų galvoti apie tai, kaip mažinti srautus Liepų gatvėje. Reikėtų galvoti apie viešojo transporto ir dviračių takų infrastruktūros prioritetus", - savo nuomonę išsakė pristatyme dalyvavęs vicemeras Artūras Šulcas.
Kad Liepų gatvė jau ir dabar labai "prisotinta" automobilių, pritarė Kelių ir transporto tyrimo instituto specialistai. Pasak jų, jei ir toliau klaipėdiečiai tokiais mastais kelsis gyventi už Palangos plento, situacija piko valandomis bus labai liūdna. Tad vakar užsiminta ir apie būtinybę ateityje įrengti lygiagrečias gatves Liepų gatvei.
Rašyti komentarą