Pasak darbus vykdančios bendrovės "Hidrostatyba", iki šiol vykę etapai eismui didelių problemų nesukėlė - vykdant darbus, piko metu vairuotojai tvarkomą teritoriją įveikti galėjo per 7-10 min.
Nuo liepos pradžios ketvirtojo etapo darbai persikels į pačią Sendvario žiedinę sankryžą - bus uždaryta viena atkarpa žiede. Vairuotojai, norintys važiuoti iš Tilžės g. Sausio 15-osios gatvės link turės sukti į apylanką - važiuoti Mokyklos gatve, joje apsisukti ir grįžti į žiedą.
Rangovai ragino Saugaus eismo komisiją pasitikėti jų siūlymu lengvajam ir viešajam transportui apvažiavimą įrengti Mokyklos g. pirmajame apsisukime, nuvažiavus kelis šimtus metrų nuo žiedinės sankryžos. "Hidrostatybos" atstovo teigimu, jų tralas su statybinėmis medžiagomis be problemų apsisuko net iš antros juostos, tad viešajam transportui taip pat problemų nekiltų.
Visgi Klaipėdos keleivinio transporto direktorius Gintaras Neniškis laikėsi kitos nuomonės.
"Kituose etapuose išgyventi galima, didžiausia problema - ketvirtasis etapas. Ar matavote gabaritus? Tralas skiriasi nuo viešojo transporto. Ten viešajam transportui būtų nesaugu apsisukti. Ten tik dvi juostos, apsisukimo niekaip neįsivaizduoju", - sakė jis.
Tokiai minčiai nelinkusi pritarti ir policija. Po atliktos schemos analizės buvo prieita prie išvados, jog atstumas nuo apsisukimo yra per mažas - kamštis gali susidaryti pačioje žiedinėje sankryžoje. Galima saugi alternatyva - apsisukimas po Mokyklos g. viaduku.
Saugaus eismo komisija atsižvelgė į pastebėjimus ir klausimą atidėjo iki kito posėdžio. Darbus vykdanti bendrovė "Hidrostatyba" buvo įpareigota bendradarbiauti su KKT ir atlikti išsamesnę ketvirtojo etapo analizę dėl eismo organizavimo Mokyklos g. vasarą.
Darbai Mokyklos gatvėje, Sendvario žiede bei Šilutės pl. atkarpoje suskirstyti į 10 etapų. Planuojama, kad kiekvienas etapas užtruks po dvi savaites ir tęsis iki spalio.
Rašyti komentarą