Žinia, nauja valčių prieplauka yra beveik dešimtmečio senumo Uosto direkcijos skola miestui - mainais už dar sovietmečiu ties Kairių gatve nebaigtą statyti prieplauką, kurią uostas panaudojo užteršto grunto aikštelei įrengti.
Direkcija pažadų pastatyti šią prieplauką neišsižada, tačiau šiandien jau teigia, kad statyti tokį uostelį, koks buvo suprojektuotas prieš kelerius metus, negalima, mat jis nuolat būtų užnešamas bei jo valymo darbai kasmet atsieitų kone 1,5 mln. litų.
Pasak direkcijos vadovų, šiuo metu protingiausia būtų prieplaukos statybas susieti su visos uosto pietinės dalies vystymo planais, pagal kuriuos turėtų atsirasti nauji pietiniai uosto vartai, o Kiaulės Nugara, užpylus dalį marių žemėmis, būtų sujungta su Smeltės pusiasaliu.
"Mes matome aiškią perspektyvą, aiškias finansavimo galimybes, aiškius terminus ir viziją, kaip visa pietinė uosto dalis, o ne tik šis vienas taškas, turėtų būti plėtojama artimiausius penkerius ar dešimt metų", - sakė vakar uosto planus Klaipėdos tarybos nariams pristatęs Uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
"Turėtumėme sėsti prie vieno stalo ir pasižiūrėti, ar pasiūlytas naujasis variantas yra miestui tinkamas bei kada jis realiai galėtų būti įgyvendintas, - sakė Savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė. - Taryba, manau, išklausiusi Uosto direkcijos siūlymus, artimiausiu metu parengs administracijai vienus ar kitus pavedimus."
VIZIJA. Preliminari pietinės uosto dalies vystymo vizija.
Tiesa, tarp miesto politikų vakar pasigirdo ir viešų svarstymų, ar nevertėtų dėl direkcijos nevykdomų įsipareigojimų miestui kreiptis į teismą.
"Kai vienas partneris nevykdo sutartinių įsipareigojimų, tai kitas kreipiasi į teismą dėl žalos atlyginimo", - sakė vicemeras Artūras Šulcas.
Rašyti komentarą