"Vienas dalykas matyti ataskaitas, girdėti paaiškinimus, ir visai kitas - paliesti rankomis kraunamas medžiagas, pačiam pamatyti, ar dulka, ar trupa, ar ne. Įsivaizduoji, kad dulkių turėtų būti daug, bet kai pačiupinėji tą naftos koksą, panašų į anglis, dar patrankai į akmenį, supranti, kad jis nėra didysis dulkių šaltinis", - pasakojo meras.
Antradienį iš "Klasco" meras grįžo purvinomis rankomis, tačiau tvirtino, jog "tai nereiškia nesuvaldomo taršos šaltinio". Bendrovės teritorijoje aptiktos vandens patrankos, dulkių užuolaidėlės ir kitos priemonės paliko gerą įspūdį. Būdamas "Klasco" jis apžiūrėjo ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu rekonstruojamas krantines, kuriose kalant įlaidus centrinės miesto dalies gyventojai girdi triukšmą. Pasidomėjo, ar laikomasi nustatytų valandų, kai galima atlikti tokius darbus.
V. Grubliauskas jau lankėsi jūrų krovos kompanijoje "Bega". "Kartais signalų (dėl taršos. - Aut. past.) pasitaikydavo. Esu pats kartą važiavęs šeštadienį rytą į "Begą", gavęs pranešimą apie taršą. Pastaruoju metu tokių signalų nebegirdžiu. Tiek "Begoje", tiek "Klasco" vaizdas geras, bet tobulėjimui ribų nėra", - konstatavo meras.
"Vakarų ekspresas" ne sykį rašė apie kai kurių uostamiesčio rajonų - Vitės kvartalo, Melnragės ir kitų - gyventojų skundus dėl taršos ir triukšmo. Pastaruoju metu aktyvesni bendruomenių atstovai dėl to skundžiasi įvairioms institucijoms, o feisbuke net sukūrė keletą grupių taršai, kvapams ir garsams registruoti.
Rašyti komentarą