Tiesa, su bendrove "Smiltynės perkėla" šis mėlynos ir geltonos spalvos deriniu miestiečiams įsiminęs traukinukas jau nuo praėjusių metų neturi nieko bendro - būtent R. Prokopas su partneriais ir įsigijo šią transporto priemonę iš minėtos įmonės.
"Konkurse dalyvavo ir vilniečiai, todėl su partneriais pagalvojome - būtų gerai šį traukinuką išsaugoti miestui, kad neiškeliautų į Vilnių", - keliasdešimt tūkstančių eurų kainavusio pirkinio įsigijimo aplinkybes prisiminė individualios įmonės savininkas.
Pernai traukinukas važinėjo Smiltynėje - tarp senosios perkėlos ir Kopgalio. Dabar R. Prokopas miesto Savivaldybės atstovams pateikė idėją patvirtinti maršrutą, kuriuo traukinukas galėtų kursuoti vežiodamas tiek klaipėdiečius, tiek miesto svečius jau centrinėje Klaipėdos dalyje.
"Po to, kai "Smiltynės perkėla" paleido keltus į delfinariumą, perspektyvos Smiltynėje tam traukinukui nematau. Bet ir laikyti jį užkonservuotą nesinori", - aiškino jis.
Siūlomas maršrutas toks: Kruizinių laivų terminalas, Teatro aikštė, Liepų, Danės, Herkaus Manto gatvės, Lietuvininkų aikštė, J. Janonio. S. Dariaus ir S. Girėno bei Naujoji Uosto gatvės. Pabaiga - tame pačiame terminale.
Tiesa, idėjos autorius abejoja, ar reisai vyktų pagal grafiką.
"Planuoti reguliarius maršrutus turbūt nėra prasmės. Pažiūrėkite, kiek tų gyventojų beliko Klaipėdoje. Na, gal nebent per didesnes šventes, bet manau, kad daugiau naudos būtų kursuojant pagal užsakymus arba po miestą pažintiniais tikslais vežiojant kruizinių laivų keleivius", - svarsto verslininkas.
Savivaldybės Saugaus eismo komisija jokio sprendimo dėl maršruto nepriėmė. Paskutiniajame jos posėdyje tik suabejota, ar sąstato ilgis būtų tinkamas įveikti sankryžas gatvėse.
"Dėl to jokių problemų nebūtų. Pernai jis Smiltynėje važinėjo tarp pėsčiųjų, dviratininkų, arkliais traukiamų vežimų, lengvųjų automobilių, autobusų ir delfinariumą rekonstruojančių statybininkų sunkvežimių, ir manevravimo sunkumų nekilo", - kalbėdamas su "Vakarų ekspresu" sakė R. Prokopas.
Rašyti komentarą