Pasak Klaipėdos vicemero Artūro Šulco, techninis projektas turi būti parengtas per metus.
"Jau įvyko techninio plano aptarimas su visuomene. Dabar buvo aptartos visos gautos pastabos. Didelį paketą pastabų pateikė dviratininkų bendruomenė, kurių atstovų buvo vienuolika. Į visas atsižvelgta", - teigė vicemeras.
Vyksta diskusija, kokio pločio turi būti pėsčiųjų ir dviračių takai. Dviratininkams numatomas magistralinis takas, kuriame galėtų prasilenkti po du iš abiejų pusių.
Rekonstrukcijos techninio projekto aptarime buvo kalbama ir apie greitėjimo bei lėtėjimo įrenginius, takų bortelių aukštį. Taip pat numatytos tinkamos takų susikirtimo vietos.
Beje, planuojama tvarkyti ir visą Taikos pr. atkarpos aplinką - nuo gatvės iki gyvenamųjų namų.
"Visą apželdinimo schemą turime. Numatyta įrengti apšvietimą, dviračių nuvažiuoto atstumo skaičiuoklę. Kalbėta apie vietas ir galimam meniniam akcentui", - sakė A. Šulcas.
Po rekonstrukcijos pėsčiųjų ir dviračių takai paplatės - abu bus vienodo pločio.
Pasitarime buvo diskutuojama ir apie Taikos prospekte esančią vadinamąją "Vaidilos" aikštę. Šiuo klausimu jau rengiami priešprojektiniai pasiūlymai - kur turi būti autobusų stotelė, kaip privažiuoti prie prekybos centrų, gyvenamųjų namų. Spręstas ir automobilių stovėjimo vietų klausimas.
Minėtoji aikštė yra tikslinėje teritorijoje, kurios viešosioms erdvėms ir pastatams tvarkyti numatoma skirti dideles sumas iš Europos Sąjungos paramos fondų.
Rašyti komentarą