Viena iš svarbesnių naujovių - nebeliko papildomos šviesoforo sekcijos, nurodančios, kada galima sukti į kairę iš Smiltelės gatvės į Vingio gatvę.
"Iš principo ta sekcija čia ir nereikalinga - pastebėjome, jog vieni vairuotojai laukia, kol joje užsidegs žalias signalas, kiti - ne. Aišku, formaliai - jei visi laikytųsi to signalo nurodymų - būtų geriau, bet ir kabant papildomam žibintui nesusipratimų netrūkdavo", - paaiškino Gintaras Kučinskas, Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro komisaras inspektorius.
Esant šiai sekcijai šviesoforas šioje sankryžoje veikė trijų fazių režimu. Dabar irgi yra trys, tačiau eismas reguliuojamas jau kitaip. Pagrindinė naujovė - važiuoti Vingio gatve tiesiai arba sukti kairėn dabar leidžiama nebe abiem kryptimis (nuo Jūrininkų prospekto ir link Jūrininkų prospekto) iš karto, o paeiliui.
"Kitaip sakant, abu kairiniai posūkiai tapo apsaugoti. Anksčiau sukant kairėn iš Vingio gatvės į Smiltelės vairuotojai turėjo praleisti važiuojančiuosius tiesiai. Taip susidarydavo eilės, reikėdavo laukti, be to, buvo didesnė avarijos rizika, iš už laukiančių automobilių nesimatydavo tų, kurie važiuodavo tiesiai.
Dabar sukant kairėn nebereikia nieko praleisti - nei automobilių, nei pėsčiųjų, nes jiems tuo metu nebebus galima įžengti į gatvę", - teigė pareigūnas.
Be to, jo teigimu, dėl nedidelio sankryžos ploto iki šiol buvo sunku ir prasilenkti sukantiesiems abiem kryptimis - Laukininkų gatvės link ir Šilutės plento link. Pastarąja kryptimi tą galima daryti viena juosta, o pirmąja - net dviem. Nuo šiol tokios problemos turėtų nebelikti.
Viena svarbiausių pietinės miesto dalies sankryžų, pasižyminčių nemažu avarijų skaičiumi, gali sulaukti ir dar vieno pokyčio - gali būti, kad bus panaikinta žalia rodyklėlė, automobiliams leidžianti sukti dešinėn (iš Vingio gatvės į Smiltelės) degant raudonam šviesoforo signalui.
"Stebėsime situaciją ir nuspręsime, kaip geriau. Formaliai tos lentelės su žalia rodykle net negali būti, nes kairėn iš Vingio gatvės į Smiltelės sukama dviem eismo juostomis, tad egzistuoja rizika susidurti su tais, kurie ten pat suka dešinėn. Be to, iškyla ir konfliktų su pėsčiaisiais - vairuotojai juos ne visada praleidžia, nors privalėtų tą daryti", - sakė G. Kučinskas.

Rašyti komentarą