Stojo piestu prieš pokyčius Minijos gatvėje

Stojo piestu prieš pokyčius Minijos gatvėje

Minijos, Pilies ir Naujosios Uosto gatvių sankryžų bei perėjų funkcionavimą pakeisti užsimojusi Vilniaus bendrovė "Atamis" Klaipėdos savivaldybės saugaus eismo komisijos nesužavėjo. Nariai bendru sutarimu įmonės atstovams leido pristatyti vos pusę planų.

Saugaus eismo komisijos nariams klausimų kilo jau pristatant sankryžas Minijos gatvės susikirtimuose su Smiltelės gatve ir Statybininkų prospektu. Daugelį papiktino noras naikinti pėsčiųjų perėją ties Minijos g. 132 namu. Rangovų teigimu, tokia perėja paruoštame plane nenumatyta.

Kaip alternatyva perėjai buvo pasiūlyta įrengti šviesoforą, tačiau Saugaus eismo komisijos nariai sutikti su pokyčiais nebuvo linkę. Visi sprendiniai siejami su ateityje Minijos gatvėje veiksiančia "žaliąja banga".

"Prie turgelio esančioje perėjoje fiksuojami didžiausi žmonių srautai. Jeigu jau reikia naikinti perėją, galbūt mažiausia blogybė būtų naikinti perėją prie Sulupės gatvės? Ten tikrai nėra tokio didelio gyventojų judėjimo", - sakė Saugaus eismo komisijos narys Saulius Liekis.

Pagal projektuotojų viziją reguliuojama sankryža turėtų atsirasti Minijos ir Sulupės g. susikirtime. Čia siūloma naikinti posūkius į kairę.

"Tai yra gyvenamasis rajonas ir jame turi būti saugu. Jei projektavimo užduotyje saugumas akcentuotas nebuvo, turiu tik apgailestauti, kad užsakovai to nepadarė. Gyventojų nuomonės reikėjo atsiklausti jau prieš formuojant užduotį. Tai nėra eismo sprendimas, kurį privalu vykdyti", - įmonės "Atamis" ambicijas komentavo miesto vicemeras Artūras Šulcas.

Jam pritarė administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius. Jis pridėjo, kad pėsčiųjų perėjos Minijos gatvėje atsirado ne šiaip sau.

"Tai yra jautri vieta, kurioje "žalioji banga" galbūt ir neveiks. Nesakau nieko nedaryti, bet šią atkarpą reikia gerai išanalizuoti. Kada buvo atlikta analizė? Dabar kalbate, kad įrengsite ir padarysite. Mano supratimu, tai tik siūlymai. Tik po analizės galima teikti sprendimus", - projektuotojams kritiką žėrė mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė.

Pasak Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, projektuotojai apskritai darbą turėjo pradėti nuo saugaus eismo audito. Tam pritarė ir Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.

"Brėžiniai taip nežiūrimi, nederinami, ir jiems taip nepritariama. Ar kuris nors dabar gali pasakyti pagal brėžinį, kiek juostų gatvėje? Dabar rodote tą kryžiuką su krūva spalvotų brūkšniukų... Nieko nematau ir nieko negaliu pakomentuoti..." - nusivylimo neslėpė jis.

Bendru sutarimu bendrovės "Atamis" atstovų pateiktiems planams nepritarusi Saugaus eismo komisija svarstė ir antrąjį klausimą, kuriuo autotransporto įmonės vadovas Antanas Gricius paprašė komisijos narių leidimo sunkiasvoriam transportui važiuoti Minijos gatve, taip "nuimant" dalį vilkikų su priekabomis nuo miesto centro.

Saugaus eismo komisija bendru sutarimu prieštaravo ir šiam klausimui, tačiau ragino įmonę konsultuotis su Uosto direkcija. Pastaroji yra numačiusi skirti lėšų Minijos g. ir Kalnupės g. sankryžai rekonstruoti. Tai ateityje suteiktų galimybę sunkiasvoriam transportui važiuoti ne tik Baltijos pr., bet ir Kalnupės g.

Nors Uosto direkcijai buvo siūloma neatmesti Nemuno g. rekonstrukcijos, kol kas toks variantas vertinamas skeptiškai, esą baiminamasi užteršti kvartalą. Uosto direkcija turi planų prisidėti ir prie Minijos g. ir Baltijos pr. sankryžos rekonstrukcijos. Neatmetama galimybė, jog toje vietoje bus įrengtas tunelis.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder