Socialiniame tinkle "Facebook" savo nepasitenkinimą dėl eismo piko metu Šilutės plente išsakęs klaipėdietis Linas tikino, kad dėl didelio pėsčiųjų srauto užstringa automobilių eismas. "Manau, ne vienas susimąstėm, jog perėja Šilutės pl. ties "Armi" turėtų būti, bent rytinio piko metu, įjungiama ne mygtuku, o valdoma automatiškai. Nesu prieš pėsčiuosius jokiu būdu, toje atkarpoje perėjų ir taip panaikintos jau kelios, tiesiog ryte šios perėjos mygtukai tiesiog "prievartaujami" ir dėl to susidaro kamščiai abiem kryptimis", - dėstė klaipėdietis, kuriam pritarė dar ne vienas socialinių tinklų lankytojas.
Pasak jo, nenutrūkstamas kamštis susidaro, nes, vos spėjus pajudėti mašinoms, mygtuką iškart spaudžia pėstieji. Esą mokinių atostogų metu tokių spūsčių nesusidaro, nes nėra tiek daug einančiųjų į mokyklas. Anot kitų komentatorių, ten vairuotojai užstringa ir rytais, ir vakarais. Miestiečiai svarstė, kad piko valandomis galėtų būti automatinis šios perėjos valdymas, o kitu paros metu - rankinis.
Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus sakė, kad konkrečiai dėl šios perėjos nusiskundimų dar nebuvo gauta, tačiau apskritai pranešama apie techninius nesklandumus kitose perėjose, valdomose mygtukais, arba tose, kur šviesoforai rodo iki žalio signalo likusį laiką.
Transporto skyriaus vedėjas atkreipė dėmesį į tai, kad vairuotojų, pėsčiųjų ir dviratininkų pastebėjimai dėl eismo būna skirtingi - kartais būna, kad, pakeitus vieniems nepatogią šviesoforo fazę, nukenčia kita eismo dalyvių grupė.
"Su šviesoforais situacija nuolat kinta. Sistemą valdo UAB "Gatvių apšvietimas". Gavę kokių nors argumentuotų pastabų ar pasiūlymų, juos apsvarstome ir atsižvelgiame", - sakė R. Mockus ir pažadėjo, kad kartu su "Gatvių apšvietimu" ieškos problemos sprendimo būdų.
Rašyti komentarą