"Iš esmės visos tilto sistemos veikia kokybiškai. Saugiklis netikėtai perdegti gali ir bet kuriame automobilyje", - po vakar vykusio pasitarimo su Pilies tilto rekonstrukciją vykdžiusių rangovų bei tiltą prižiūrinčios bendrovės atstovais sakė Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Visgi, anot jo, reikia kalbėti ir apie tai, kad "turime turėti operatyvų tokių pasekmių šalinimo mechanizmą, tad sutarta, kokia ateityje turėtų būti tokių situacijų valdymo schema".
Nuspręsta ne tik padidinti profilaktinių tilto pakėlimų skaičių, bet ir tikrinti aptarnaujančio personalo kompetencijas.
"Iki garantinio laikotarpio pabaigos liko keletas metų, tad reikia daryti viską, kad ateityje, kai reikės perimti šį objektą, turėtume visas reikiamas kompetencijas, žmogiškuosius gebėjimus ir resursus, kad galėtume jį sėkmingai eksploatuoti", - minėjo meras.
Bendrovės "Hidrostatyba" generalinis direktorius Algirdas Žukauskas pasakojo, kad du kartus per mėnesį tiltą profilaktiškai pakelti reikia tam, kad hidraulinėje sistemoje nesusidarytų oro burbulų. Be to, būtų galima stebėti, ar oro sąlygos neišvedė iš rikiuotės kurio nors mechanizmo.
"Pavyzdžiui, vėjas palenkė šlagbaumą. Kol jo nesutvarkysi - nepakelsi ir tilto. Tilto automatinė sistema yra taip sukonstruota, kad, atsiradus bet kokiam gedimui, tol, kol jis nebus pašalintas, tilto nebus galima pakelti", - kaip visos tilto dalys tampriai tarpusavyje susijusios, paaiškino A. Žukauskas.
Pasak jo, pakeistas ne tik perdegęs saugiklis, vakar buvo nuspręsta pakeisti dar vieną plokštę, kuri valdo vandens šviesoforus.
"Po to, kai pakeitėme saugiklį, tiltą kėlėme tris kartus, o šlagbaumus - keturis. Viskas vyko sklandžiai. Tiltą dar kartą kelti planuojama ir šiąnakt", - vakar sakė A. Žukauskas.
Jis akcentavo, kad visi gedimai pašalinti nemokamai.
Pilies tilto rekonstrukcija baigta 2014-ųjų gruodį. Darbų rangovas - UAB "Hidrostatyba", subrangovas UAB "Viadukas". Pastaroji bendrovė dabar ir rūpinasi tilto eksploatacija.
Rekonstrukcija atsiėjo per 3,6 mln. eurų.
Rašyti komentarą