Pasak Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, esama įvaža tam yra netinkama.
"Įvaža prie turgaus būtų kaip atgalinė stotelė priemiesčio viešajam transportui. Įvaža bus viena, bet ji atliks dvi funkcijas. Viena skirta miesto autobusams, o kita - stovėti autobusams ir vežti žmones į priemiesčius. Dabar, jeigu sustotų keletas autobusų, jie nesutilptų", - teigė V. Švedas.
"Klaipėdos keleivinio transporto" direktoriaus pavaduotojo Andriaus Samuilovo teigimu, atsiradus įvažai bent kol kas papildomų maršrutų neatsiras.
Įvažos praplėtimo iniciatorius - Naujasis turgus. Jo direktorius Viačeslavas Karmanovas patikino, kad žmonės jau ilgai siūlė tokią idėją.
"Geriausia vieta sustoti - Naujojo turgaus stotelė. Jeigu įvaža pailginama, atsiranda galinė stotelė priemiesčio viešajam transportui. Tokią mintį palaikė ir Klaipėdos keleivinis transportas, ir Miesto ūkio departamentas. Džiaugsimės ir patys, jeigu padaugės klientų", - sakė V. Karmanovas.
Pasak jo, Naujasis turgus taps lengvai pasiekiamas Dituvos, Vaitelių ir "Rasos" sodų bendrijos gyventojams. Ateityje tikimasi maršrutą praplėsti.
V. Švedo teigimu, projekto dokumentaciją tikimasi sutvarkyti artimiausiais mėnesiais. Rangos darbų konkursą tikimasi skelbti jau šią vasarą, tad įvaža gali būti įrengta dar šių metų spalio-lapkričio mėnesiais.
Beje, kartu su praplėsta įvaža atsiras ir du nauji paviljonai. Taip pat bus įrengti patogumai neįgaliesiems ir viešojo transporto tvarkaraščiai atskirose švieslentėse - viena informacija miesto, kita - priemiesčio autobusų.
Rašyti komentarą