Pinigus į miestą vilioja ir filmuku

Pinigus į miestą vilioja ir filmuku

Kad Klaipėda yra puiki vieta investuoti, užsienio verslininkams turėtų padėti įrodyti ir specialiai jiems sukurtas filmukas.

Kūrinys šiomis dienomis buvo įrašytas į specialias USB atmintines, kurios potencialiems investuotojams dalijamos kartu su kita informacija apie miestą.

Beveik 10 minučių trukmės filmuke Klaipėda lietuvių, anglų, rusų ir vokiečių kalbomis pristatoma kaip vienintelis šalies uostas ir sėkmingiausiai besivystantis pramonės ir kultūros centras Vakarų Lietuvoje, draugiškas miestas, kuriame patogu ir gera gyventi, malonu svečiuotis. Teiginys, kad tai yra antras pagal ekonominius rodiklius Lietuvos miestas, iliustruojamas statistiniais skaičiais, pabrėžiamos palankios sąlygos verslui laisvojoje ekonominėje zonoje, trijų čia veikiančių užsienių kompanijų atstovai Klaipėdą giria savo pasakojimais.

Užsakovės - savivaldybės - atstovai nelygina filmuko su Holivudo kūriniais, bet mano, jog jis puikiai atliks savo funkciją: po peržiūros net pirmą kartą apie Klaipėdą išgirdęs užsienietis turėtų įsivaizduoti, kas tai per miestas.

"Tai priedas prie specifinių pristatymų. Filmukas universalus, tinkantis miestą pristatyti bet kam. Manome, kad jis nepasens bent trejus metus", - sakė savivaldybės administracijos Tarptautinių ryšių, verslo plėtros ir turizmo skyriaus vedėja Dalia Pleskovienė.

Kai kurios filmuko atkarpos jau matytos reklaminiame klipe "Klaipėda - nuostabiausias miestas", kuris populiarioje vaizdo įrašų interneto svetainėje nuo spalio pabaigos iki šiol peržiūrėtas beveik 12 tūkst. kartų.

"Taip, kai kas panaudota iš anksčiau internete publikuotų filmukų, su jų autoriais susitarėme", - sakė D. Pleskovienė.

Reprezentacinis filmukas jau spėjo sulaukti ir kritikos viešoje erdvėje. Šį kūrinį peržiūrėjusi vienos reklamos gamybos kompanijos rinkodaros specialistė pareiškė, kad Klaipėda prekės ženklo kūrimo srityje nieko neišmano, o miesto pristatymas lyginamas su grįžimu į 9-ąjį dešimtmetį ir tinkantis tik sugadinti įvaizdžiui.

"Būtų įdomu pamatyti, ką tie kritikai padarytų su mūsų biudžetu - šis filmukas kainavo 15 tūkstančių litų. Žinoma, turėjome ir kitų idėjų, tačiau ribotas finansavimas privertė atsisveikinti su fantazija", - pasakojo D. Pleskovienė.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder