Pasak seniūnaičio, Parko mikrorajono gyventojai susiduria su problema, kai į parką atvyksta daugybė lankytojų, o automobilių stovėjimo vietų jiems neužtenka.
"Parko lankytojams numatytos automobilių stovėjimo vietos šalia parko, laikantis KET reikalavimų", - nurodo T. Meškinis.
Pasak jo, parkas, kurio paskirtis - rekreacinė zona, per 16 metų sparčiai plėtėsi, tapo vis modernesnis ir pastaraisiais metais pritraukia vis daugiau lankytojų, bet automobilių stovėjimų vietų nedaugėja.
"Realiai - šalia parko, tai 300 metrų ilgio Parko g. parko pusėje ir dalinai iš jos išeinančios gatvės. Visa tai yra Parko mikrorajone, kurio paskirtis - gyvenamoji", - apie tai, kur parko lankytojai stato transporto priemones, rašo T. Meškinis.
Pasak jo, nevertinamos ir mikrorajono galimybės saugiai priimti susidarančius automobilių srautus. Nėra aišku, koks automobilių srautų pasiskirstymas, atvykimo ir išvykimo galimybės, galimas maksimalus parkavimo vietų skaičius.
"Per 16 metų automobilių stovėjimo infrastruktūra nesukurta, nors pagrindas yra. Dėl šios problemos gyvenimo sąlygos Parko mikrorajone, gyventojų žodžiais, blogėja", - dėsto T. Meškinis.
Gyventojams rūpi, kodėl nėra įrengtos numatytos automobilių stovėjimo aikštelės parko lankytojams, kodėl pasirinkta automobilių statymo vieta būtent gyvenamojo mikrorajono dalis. Domimasi, ar yra leidimas statyti automobilius aukštos įtampos elektros oro linijų apsaugos zonoje Parko gatvėje, ar užtikrinama eismo sauga nukreipiant parko lankytojų automobilius statyti Parko ir gretimose gatvėse.
Taip pat akcentuojama, kad būtų įdomu pamatyti, kaip keitėsi akustinė tarša Parko gatvėje 2012-2019 metais, kai parkas tapo aktyviau lankomas.
Kreipimasis buvo adresuotas aukščiausiai miesto valdžiai, taip pat ir Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto pirmininkui Alvidui Šimkui. Pastarasis tikino, jog rašto oficialiai negavo, bet matė jį socialiniuose tinkluose.
"Automobiliai po laidais statomi buvo 20 metų, jei ne daugiau. Tačiau jeigu gyventojai tikrai skundžiasi, tai tam ir esame išrinkti, kad spręstume problemas, žiūrėsime, aiškinsimės", - tikino A. Šimkus.
Tarybos narys, paklaustas apie problemos sprendimo būdus, iškėlė dar vieną svarbų klausimą - kur parko lankytojai turėtų palikti automobilius.
"Žmogus atvažiuoja į parką, bet automobilio pasistatyti nėra kur. Senais laikais, kai buvo mažai automobilių, tos aikštelės tada tiko, šiandien tai reikėtų spręsti, tik kaip? Brautis į parko teritoriją? Galbūt iš kitos pusės? Kažkokie sprendimo būdai turės būti priimti", - sakė A. Šimkus.
A. Šimkus tikino, jog Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetas kreipsis į specialistus, kurie padėtų problemas išspręsti. Taip pat šie klausimai turėtų būti svarstomi ir Klaipėdos miesto taryboje.
Rašyti komentarą