Žinia, konkurso komisija, sudaryta iš Savivaldybės, "Vakarų ekspreso" ir Vilniaus dailės akademijos Klaipėdos fakulteto atstovų, jau tarė savo žodį.
I vietą vidinės vitrinos konkurse pelnė "Akropolio" parduotuvės "Julia Janus" sidabrinė vitrina, kurią komisija pripažino gero skonio etalonu. II vietą gavo parduotuvės "Apranga" vitrina ("Akropolis"), kurią puošiant pavyko išreikšti svajingą kalėdinio laukimo idėją. III vietą pelnė "Pyraginės" vitrina (prekybos centras BIG), viliojanti įprastais, tačiau neįprastai patraukliai pateiktais gardumynais.
Paskatinimo vidinės vitrinos kategorijoje nusipelnė BIG2 parduotuvė "Take it", sugalvojusi gražių detalių vitrinos papuošimui, žavingos "Akropolio" parduotuvių "Zara" ir "Bershka" vitrinos, "Miglė", sukūrusi vitriną lyg mažą šventinį buduarą, "Pull and Bear" sugebėjusi savo vitrinos puošmenomis ir suvilioti jaunimą.
Vertinant gražiausias lauko vitrinas I vieta skirta kavinei "Flamingas". Ji komisijos įvertinta už drąsą, žaismingumą, originalumą ir grožį. II vieta atiteko "Friedricho pasažui" - už pasakišką, jaukią aplinką, kalėdinį spindesį. III vietą - Klaipėdos turizmo ir informacijos centrui (už kalėdinės romantikos skleidimą).
Paskatinimo, komisijos nuomone, nusipelnė Smiltynės pirtis - už savo lankytojams suteiktą galimybę pajusti kalėdinę nuotaiką. Nedaug varžovams nusileido "Gausos", sugebančios originaliai pasipuošti kasmet, vitrina, ir "Garry Weber" - už asketišką estetiką. "Krantas Travel" skatinama už savo miesto simbolių bei įmonės tematikos atspindėjimą.
O "Vakarų ekspreso" portalo www.VE.lt lankytojai ir toliau dar gali balsuoti už jiems labiausiai patikusią vitriną. Balsavimas portalo skiltyje "Konkursai" vyks iki sausio 5-osios vidurdienio. Jo nugalėtojai irgi bus kviečiami sausio 7-ąją į Savivaldybę, kur sulauks "Vakarų ekspreso" prizų bei Savivaldybės dovanų.
Rašyti komentarą