Vasarą dviračiais važinėti šia atkarpa yra dar pavojingiau, mat yra išaugęs automobiliais judančių poilsiautojų srautas. Daug čia ir dviratininkų, tad avarinių situacijų netrūksta.
Karklės seniūnaitė Rasa Bučienė sako dėl trūkstamo dviračių tako sulaukianti daugybės pasipiktinusių žmonių skundų, bet nieko pakeisti negalinti - tai priklauso ne nuo jos.
Tiesa, planai išties dideli ir gražūs - norima ne tik sutvarkyti kelią, bet nutiesti dviračių takus abiejose kelio pusėse, taip pat išgrįsti šaligatvius. Pasak VĮ "Klaipėdos regiono keliai" direktoriaus Petro Kaučiko, projektas parengtas ir visi leidimai rekonstrukcijai jau seniai gauti, bet nėra finansavimo.
"Dabar laukiame eilėje. Projektų yra daug, o Europos Sąjungos pinigų tokiems reikalams, galima sakyti, neliko. Labai sudėtinga prognozuoti, kada prasidės darbai. Šį sezoną situacija tikrai nesikeis, ir abejoju, ar kažkas bus pradėta kitą", - teigė P. Kaučikas.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjas Artūras Aušra pateikė dar liūdnesnių prognozių.
"Šis projektas turėtų būti vykdomas su Klaipėdos rajono savivaldybe. Vertė yra didelė, preliminariai reikėtų apie 15 mln. litų. Pusė šios sumos būtų direkcijos lėšos, kita pusė - už kurią būtų tiesiami šaligatviai, įrengiamas apšvietimas, lietaus nuotekų sistema - rajono savivaldybės pinigai. Deja, darbų pradžios netolimoje ateityje nematau", - tiesiai šviesiai pareiškė jis.
Be to, skyriaus vedėjas pridūrė, jog kelių rekonstrukcijos situacija šalyje yra apverktinos būklės, nes statybinių medžiagų kainos nekrenta, darbo jėga brangsta.
"Galiu pasakyti, jog finansavimo apimtimis ir darbų pajėgumu esame įstrigę ties 2005 metų lygmeniu", - teigė jis.
Rašyti komentarą