Pasak miesto vicemero Artūro Šulco, dviračių nuomos punktams būtų reikėję išleisti nemažai valdiškų pinigų, tad tokios idėjos buvo atsisakyta.
"Kam leisti valdiškus pinigus, jeigu galima tokią paslaugą gauti nemokamai. Jeigu tokią sistemą įdiegtume, veikiausiai naudojimasis dviračiais nemokamas nebūtų. Europinės paramos pinigus nuspręsta skirti miesto transpoto valdymo sistemai sukurti. Valstybei ar savivaldybei kištis į verslo reikalus nereikia", - sakė A. Šulcas.
Uostamiesčio valdžia džiaugiasi praėjusiais metais mieste įsitvirtinusia automobilių nuomos sistema "CityBee". Dabar viltys dedamos į dviračių nuomos paslaugą "Dropbyke". Jos atstovas prieš kelias dienas su Savivaldybės atstovais aptarė šios paslaugos svarbą.
Prieš pusantrų metų Klaipėdoje atsirado 30 "Dropbyke" dviračių. Vėliau buvo tikimasi skaičių padidinti iki 100. Tačiau telefonu valdoma paslauga mieste neįsitvirtino.
"DropByke" dėl kažkurių biurokratinių priežasčių nesisekė, tad savo paslaugas teikė prie privačių institucijų - viešbučių, kavinių. Dėl nesutvarkytų dokumentų ar tvarkos jie negalėjo pradėti veikti kaip "CityBee" viešosiose miesto erdvėse. Jie atvažiavo paklausti, ar jie Klaipėdai įdomūs ir reikalingi. Mums, be abejo, jie įdomūs", - tikino vicemeras.
Jo teigimu, dėl pakankamos konkurencijos dabar tokios rinkos dalyviams yra palengvinta dokumentacijos tvarka. Tikimasi, kad "Dropbyke" dviračių nuoma sėkmingai visame mieste galėtų pradėti veikti nuo vasaros.
"Dropbyke" dviračių nuomos paslauga pasižymi tuo, jog dviratį galima palikti bet kur. Dviračiai apsaugomi ir surenkami dėl sumontuotų GPS daviklių bei spynelių.
Rašyti komentarą