Vytautas Grubliauskas, "Vakarų ekspresui" sakė, kad abu susitikimai darbiniai, vykstantys periodiškai.
"Su LEZ dirbančiomis įmonėmis susitinkame kartą ar du per metus, su uosto krovos įmones vienijančia asociacija bent kartą per ketvirtį", - dažnumą vardina V. Grubliauskas. Anot jo, susitikimuose dalyvauja ir Savivaldybės specialistai, o meras užtikrina politinį palaikymą.
Prieš kelerius metus Klaipėdos LEZ veikiančios įmonės buvo iniciatorės, kad mieste atsirastų tarptautinė mokykla, kurioje galėtų mokytis darbuotojų iš užsienio vaikai. Procedūros šiek tiek užtruko, bet meras džiaugiasi, kad šiandien Klaipėdoje jau yra galimybė mokytis pagal tarptautinio bakalaureato programą. Ateityje sustoti neketinama. Bus siekiama, kad iš užsienio atvykstančių specialistų vaikai galėtų gauti ugdymą pradedant ikimokyklinėmis įstaigomis ir baigiant gimnazija.
Susitikimo su LEZ įmonėmis metu aptarta Baltijos pr. ir Šilutės pl. transporto mazgo rekonstrukcija, darbų metu atsiradusio eismo ribojimo įtaka susisiekimui tiek individualiu, tiek ir viešuoju transportu. Pasikeista nuomonėmis apie darbą COVID-19 pandemijos metu ir galimą karantino sąlygų sugriežtinimą.
"Šiuo metu baigiamos Klaipėdos miesto bendrojo plano derinimo procedūros, todėl buvo labai svarbu su dokumentu supažindinti ir uosto įmones", - susitikimo LJKKA tikslą įvardino V. Grubliauskas. Anot jo, esminių nesutarimų tarp uosto ir miesto nėra. Diskutuojama tik apie tam tikrus "žymėjimus ar spalvas".
Vidmantas Dambrauskas, Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas, antrina, kad susitikimas su miesto vadovu ir specialistais buvo darbinis.
"Plane yra vietų, kurios mums ne iki galo aiškios, todėl norime daugiau informacijos, kad ateityje iškiltų mažiau problemų", - buvo lakoniškas V. Dambrauskas.
V. Grubliauskas pastebi, kad miesto ir uosto bendravime šiuo metu vakuumo nėra, nes dalis krovos įmonių vadovų, kaip ir V. Dambrauskas, yra Klaipėdos miesto tarybos nariai.
Pats V. Dambrauskas anksčiau viešai abejojo dėl miesto bendrajame plane numatyto išorinio uosto Melnragėje statybos. Jo nuomone, daug efektyviau pinigus būtų galima panaudoti vystant pietinę uosto dalį.
Rašyti komentarą