Klaipėdos paveldo objektams siūlo e. rinkodarą

Klaipėdos paveldo objektams siūlo e. rinkodarą

Klaipėdoje esančius gynybinės paskirties paveldo, kultūros ir gamtos objektus planuojama garsinti e. rinkodaros projektais "Gynybinio ir gamtos paveldo keliai" bei "Vakarų krantas". E. rinkodaros projektuose, inicijuotuose Kauno miesto bei Klaipėdos rajono savivaldybių, uostamiestis ketina dalyvauti kaip partneris.

Naujoms turizmo e. rinkodaros priemonėms, kurios turėtų padidinti Klaipėdoje esančių gynybinės paskirties paveldo objektų bei Klaipėdos regiono gamtos ir kultūros paveldo objektų žinomumą, pirmadienį pritarė miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komitetas. Partnerystei šiuose projektuose dar turi pritarti ir visa Taryba.

Oficialiai teigiama, kad dalyvavimas projekte "Gynybinio ir gamtos paveldo keliai" padidintų Klaipėdos pilies ir bastionų komplekso, Kopgalio forto, karo laikų slėptuvių, gynybinio žiedo ir jį sudarančių bunkerių, Žardės, Kuncų piliakalnių su gyvenviete, Purmalių piliakalnio žinomumą bei lankomumą, nes informacija apie šiuos objektus būtų skelbiama specialiai sukurtoje interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, el. leidiniuose, pristatoma 3D turuose, audiogiduose, nuotraukose, vaizdo reklamoje ir pan.

Projekto vertė - iki 341,2 tūkst. eurų. Tikimasi, kad iki 85 proc. finansavimą projektui suteiks Ūkio ministerija, o likusius 15 proc. pasidalins projekto partneriai. Planuojamas Klaipėdos savivaldybės indėlis būtų apie 17,1 tūkst. eurų.

Kitą e. rinkodaros projektą "Vakarų krantas", kurio partnere Klaipėdos savivaldybė kviečiama būti sykiu su Palangos, Neringos, Šilutės ir Kretingos rajonų savivaldybėmis, inicijuoja Klaipėdos rajono savivaldybė. Jo tikslas - parengti bendras regiono turizmo e. rinkodaros priemones, kurios formuotų ir gerintų turizmo įvaizdį, informuotų apie turizmo galimybes, skatintų turizmo produkto pardavimą tikslinėse rinkose.

Planuojama sukurti "Vakarų kranto" ir lankytinų objektų šiame regione (taip pat ir Klaipėdos mieste) interneto puslapį, kuris būtų pritaikytas visiems įrenginiams, įskaitant kompiuterius, mobiliuosius telefonus, planšetes. Kaip kitos e. rinkodaros priemonės paminėtini vaizdo filmukai apie lankytinus objektus, elektroninių naujienlaiškių kūrimas ir platinimas, virtualios tikrovės technologiniai sprendimai (pvz., žaidimai, QR kodo diegimas lankytinuose objektuose ir kt.) bei informaciniai išmanieji stendai lankytinuose objektuose.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder