Darbuotojų pajamos - ne tik atlyginimas
„Anksčiau mūsų bendrovėje tik vairuotojams būdavo mokami priedai už įvairius darbus. Kiti darbuotojai gaudavo pastovų atlyginimą. Vieningos finansinės motyvacijos sistemos nebuvo“, - pasakojo Remigijus Žilinskas, KLAP profesinės sąjungos vadovas.
Pasirašant naująją kolektyvinę sutartį apmokėjimo sistema bendrovėje pakeista. Dabar vairuotojams bus mokamas didesnis bazinis atlyginimas, o priedas liko tik vienas, kintamo dydžio. Tuo tarpu autobusų parko administracijos darbuotojai turės galimybių gauti priedą už pasiektus darbo rezultatus.
„Šiuo metu ruošiamos darbuotojų metinės vertinimo gairės, iškeliami tikslai, suformuojamos užduotys. Pagal juos komisija, susidedanti iš administracijos atstovų, darbuotojų profesinės sąjungos narių, vertins kolegų veiklą ir spręs ar jie verti finansinio paskatinimo“, - aiškino R. Žilinskas.
Pagal naująją tvarką atlyginimai didės vairuotojams ir mažiausiai uždirbusiems parko darbuotojams. Vadovams algos išliks nepakitusios.
Kolektyvinėje sutartyje išsaugotos ir KLAP darbuotojų garantijos: nemokamas asmeninis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas, išmokos už jubiliejinius gimtadienius, pašalpos netekus artimųjų, priemokos gimus vaikui ir panašiai.
Atlyginimų fondas bus rekordinis
Metinį mokos fondą UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ paskutinįkart koregavo 2014 metais. Šįkart jis didinamas vidutiniškai 5 proc. ir tai vienas didžiausių kilimų per įmonės istoriją.
„Žinoma, mes labai priklausomi nuo rinkos sąlygų. Pavyzdžiui, nuo metų pradžios apie 15 procentų padidėjo kuro kaina. Tai smarkiai įtakoja mūsų pajamas: kainų klientams didinti negalime dėl konkurencijos ir todėl mūsų finansų rezervai tampa kuklesni“, - kalbėjo Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.
Pasak vadovo, kitąmet tuo pačiu metu ketinama vėl peržiūrėti bendrovės darbuotojų atlyginimus ir mažiausiai uždirbantiems juos didinti, indeksuoti pagal Lietuvos infliacijos lygį.
„Didesnis atlyginimų fondas nenukrito iš dangaus. Šiemet bendrovėje sumažinome etatų skaičių, pakeista valdymo struktūra, kai kurias paslaugas ėmė teikti kiti tiekėjai, sumažintos išlaidos, gautos papildomos pajamos iš naujų veiklų. Pavyzdžiui, šią vasarą mūsų darbuotojai vežiojo keleivius Skandinavijoje. Bendrai visų mūsų uždirbtos lėšos sudaro galimybę didinti atlyginimus“, - pasakojo V.Ramanauskas.
Didžiausioje Klaipėdos keleivinio transporto bendrovėje šiuo metu dirba 265 darbuotojai, iš jų apie 170 vairuotojų. Bendrovės administracija su darbuotojų profesine sąjunga pasirašė kolektyvinę sutartį, kuri galios dvejus metus ir užtikrins darbuotojams išvardintas garantijas.
Rašyti komentarą