Daugelyje valstybių šių įvykių skaičių mažinti geležinkelio pervažose bandoma įvairiomis techninėmis priemonėmis, tačiau patirtis rodo, kad pats efektyviausias būdas šiai problemai spręsti – pervažų skaičiaus mažinimas įrengiant skirtingų lygių susikirtimus. Mūsų šalies keliuose taip pat būtina mažinti geležinkelio pervažų skaičių pakeičiant jas skirtingų lygių susikirtimais.
Susisiekimo ministerija jau seniai nagrinėja pervažų saugumo klausimus ir yra numačiusi programą dėl pačių nesaugiausių pervažų 2014–2020 metais keitimo skirtingų lygių susikirtimais.
Ši veikla vyksta ir Klaipėdos miesto savivaldybėje, kuri rengia Klaipėdos pietinio apvažiavimo projektą. Šiuo projektu numatoma įrengti pietinę jungtį tarp Klaipėdos valstybinio jūrų uosto Minijos g.–Jūrininkų pr. sankryžos iki kelio Klaipėda–Šilutė ties Dumpiais. Bus įrengtos Minijos g.–Jūrininkų pr. sankryža, Taikos pr.–Kairių g. sankryža bei dar viena sankryža virš kelio Kaunas–Jurbarkas–Šilutė ir viadukas per geležinkelį Klaipėda–Šilutė. Miesto gyventojams šiuo pietiniu apvažiavimu bus galima greičiau ir patogiau judėti tarp Jūrininkų pr. ir Taikos pr. bei šalia esančių gatvių. Taip pat aplinkkelis leis patogiau susisiekti su Dumpių, Kaspariškių ir Gručeikių gyvenvietėmis. Viadukas per geležinkelį Klaipėda–Šilutė užtikrins saugų geležinkelio kirtimą bei gyventojams nereikės gaišti laiko uždarytoje pervažoje. Eismo saugumui užtikrinti bus įrengiamos pėsčiųjų perėjos, atitvarai, tvorelės pėsčiųjų eismui reguliuoti, sankryžose bus įrengiamos skiriamosios ir saugumo salelės, projektuojami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai.
Neabejojama, kad įgyvendinus Klaipėdos pietinio apvažiavimo projektą ir pastačius viaduką per geležinkelį, bus išspręstas nesaugios Gručeikių gatvės pervažos klausimas ir Gručeikių gatvė bus prijungta prie planuojamo Klaipėdos pietinio apvažiavimo.
Rašyti komentarą