Uostamiesčio Savivaldybė yra VšĮ Klaipėdos jachtklubo dalininkė kartu su UAB "Dommo Nerija". Pastarosios akcijų paketą per pusę buvo pasidalijusios UAB "MG valda" ir AB "Invalda privatus kapitalas". Gavus finansinę Europos Sąjungos paramą, įgyvendintas dalinės jachtklubo rekonstrukcijos projektas, tačiau ir po to nesulaukiama, kad jachtklubas Smiltynėje atvertų duris. Objektas paskendęs įvairiausiose problemose.
Pernai turėta vilties, jog rugsėjo pabaigoje ar spalio pradžioje jachtklubas turės operatorių, su kuriuo bus pasirašyta sutartis 10 metų, ir jis pradės ruoštis 2015-ųjų sezonui. Tačiau procesas užtruko.
Šiemet tikinta, kad vasarį jachtklubas pagaliau turės operatorių. Jo parinkimo konkurse sulaukta tik vieno dalyvio pasiūlymo. Sutartį su juo planuota sudaryti iki vasario vidurio, tačiau su Lietuvos paramos verslui agentūra esą susitarta, kad tai būtina atlikti iki kovo. Dabar sakoma, jog sutarties su operatoriumi pasirašymo terminas pratęstas iki kovo 31 d.
Sutarties derinimas esą užtrukęs ir dėl to, kad UAB "Dommo Nerija" akcininkai dalijosi turtą ir kurį laiką nebuvo aišku, kuriam iš akcininkų atiteks jachtklubas. Šiuo metu šis klausimas jau esąs išspręstas.
Pasak A. Velykienės, Savivaldybė surašė operatoriui 6 sąlygas, išsiuntė protokolą. Tačiau Klaipėdos jachtklubo direktorius Kęstutis Taletas iki šiol sutarties su operatoriumi nesuderina, todėl jos projektas negali būti pateiktas tvirtinti miesto Tarybai.
A. Velykienės teigimu, jachtklubo operatoriumi turėtų tapti UAB "Solarstreet", vienintelė dalyvavusi konkurse. Savivaldybei būsimi operatoriai patiko. Jie - vilniečiai, patys buriuoja, turi patirties ir entuziazmo.
Internete žinios apie UAB "Solarstreet" šykščios. Ji įregistruota 2012 metų liepą Vilniaus rajone, Kiemelių kaime. Jos įstatinis kapitalas - 2 896 eurai (10 000 Lt), šiuo metu joje dirba trys darbuotojai.
Savivaldybė nemažai vilčių dėjo į tai, kad konkursą laimės AB "Klaipėdos laivų remontas" (KLR), Klaipėdos pilies uosto operatorė, turinti nemenką tokio darbo patirtį. Tačiau KLR atsisakė dalyvauti jachtklubo nuomos konkurse, nes, pasak šios bendrovės generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, jis nebuvo ekonomiškai pagrįstas.
Klaipėdos jachtklubas veiklą dėl rekonstrukcijos darbų nutraukė 2010-aisiais. Buvo atlikta tik dalinė rekonstrukcija, kurios metu sutvarkyti tik pirmas ir antras baseinai, kuriuose telpa apie 65 laivus. Darbai kainavo per 14,7 mln. Lt. Nei vadinamoji trečioji krantinė, nei jachtklube esantys pastatai rekonstruoti nebuvo. Tam pritrūko lėšų.
Nors dalinės rekonstrukcijos darbai baigti 2013-aisiais, objektas pripažintas tinkamu naudoti tik 2014 metų kovą. Tik tada VšĮ Klaipėdos jachtklubas galėjo skelbti operatoriaus parinkimo konkursą. Tai jis padarė pernai liepą.
Rašyti komentarą