Vakar Klaipėdos miesto savivaldybėje vyko pasitarimas, skirtas apsvarstyti, ar Melnragėje rengiamas vadinamasis turbožiedas bus pralaidus ir sunkiasvorei technikai.
Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova priminė, kad iš Melnragės į Girulius vedančia Pamario gatve yra numatyta gabenti negabaritinius krovinius.
"Kai buvo planuojami transporto koridoriai, Pamario gatvė buvo įtraukta į negabaritinių krovinių transporto koridorių sąrašą, nes būtent šioje gatvėje nėra nė vieno tilto, viaduko ar aukštos įtampos laidų, galinčių kliudyti gabenti tokius krovinius", - priminė E. Mantulova.
Projektuojant turbožiedą taip pat buvo atsižvelgta į šį faktorių. Pasak E. Mantulovos, projektuotojai buvo susitikę ir su "Klaipėdos naftos" atstovais. Pastarieji įvardijo krovinius, kurių ateityje laukia jų pačių modernizacijos projektui įgyvendinti.
"Tiesiog buvo pasikeista informacija, kokio pločio, ilgio tie sąstatai gali būti. Suprantama, kad tokių dydžių transporto priemonės negali manevruoti staigiais posūkiais. Tad pradėjus vykdyti rekonstrukcijos darbus, buvo suabejota, ar realybėje viskas ir bus taip, kaip yra numatyta projekte. Tam, kad tokios abejonės būtų panaikintos laiku, kol dar nėra baigta rekonstrukcija, projektuotojai suorganizavo realų tokio pločio ir ilgio transporto priemonės pervežimą per rekonstruojamą sankryžą.
Kadangi šiandien jau matyti visi būsimos turbožiedinės sankryžos kontūrai, buvo įsitikinta, kad projektuotojai darydami projektą nesuklydo. Viskas pavyko sklandžiai", - paaiškino Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja.
Kiek anksčiau atlikto bandymo rezultatai vakar ir buvo pristatyti valdininkams. Pasidžiaugta, kad projekto tikslinti nereikės, tad darbai sklandžiai gali judėti į priekį.
Rašyti komentarą