Tą žada svarbios miesto magistralės - nuo Melnragės iki pat Klaipėdos rajono ribos vedančios Pamario gatvės - rekonstrukcijos techninį projektą rengiančios bendrovės "Kelprojektas" Klaipėdos padalinio vadovas Edmundas Kolakauskas.
Vakar pristatydamas naujoves miesto Saugaus eismo komisijos nariams projektuotojas teigė, kad Melnragėje esančioje P. Lideikio, Pamario ir Audros gatvių sankryžoje anksčiau planuotų statyti šviesoforų įrengti neapsimoka.
"Žiedinė sankryža čia būtų ir daug pigesnė, ir funkcionalesnė. Tačiau mes siūlome ne paprastą, o "turbožiedą". Jis būtų ir ženkliai pralaidesnis už tradicinę žiedinę sankryžą, ir saugesnis. Pagrindinis "turbožiedo" skirtumas - į jį įvažiuojama ne viena, o dviem eismo juostomis", - teigė E. Kolakauskas.
Tiesa, dviem eismo juostomis į tokį žiedą galėtų patekti tik atvažiavusieji iš Girulių, o važiuojantiesiems nuo miesto pusės ar iš Melnragės būtų skirta po vieną eismo juostą.
Toks sprendimas pasirinktas dėl eilės, kurią dabar suformuoja didelis iš II Melnragės, Girulių ar Karklės vakarais į miestą grįžtančių poilsiautojų srautas. Beje, judantieji priešinga kryptimi - į Girulių pusę - žiedo net neliestų, jiems būtų skirta atskira eismo juosta.
PATOBULĖS. Pamario gatvė bus apšviesta, gerokai praplatės ir dėl to taps saugesnė, posūkiams į paplūdimių stovėjimo aikšteles bus įrengtos atskiros eismo juostos.
Tai - ne vienintelė naujovė, laukianti Pamario gatvės. Be to, kad ji bus apšviesta, gerokai praplatės ir dėl to taps saugesnė, ties sankryža su Šlaito gatve, vedančia į Girulius, bus paklota specialios tekstūros kelio danga, mažinanti padangų keliamą triukšmą.
Revoliucija laukia ir eismo organizavimo šioje sankryžoje - pagrindinė gatvė bus nebe Šlaito, o Pamario, tad nusileidę nuo Girulių kalno vairuotojai turės praleisti visas Pamario gatve judančias transporto priemones.
Ties Šlaito gatve bei įvažiavimo vietomis į II Melnragės ir Neįgaliųjų paplūdimio aikšteles bus padarytos atskiros kairiesiems posūkiams skirtos juostos, nuo priešinga kryptimi atvažiuojančių automobilių apsaugotos iškiliosiomis salelėmis.
Tokia pat posūkio juosta su salele suplanuota ir ties būsima Labrenciškių gatve, ateityje į Pamario gatvę įsijungsiančia ties II Melnrage. Be to, šioje vietoje numatytos ir dvi visiškai naujos automobilių stovėjimo aikštelės poilsiautojų transportui.
Kol kas neaišku, ar bus rekonstruotas senasis dviračių takas, per mišką einantis nuo Melnragės iki Girulių, kairiojoje kelio pusėje. Pasak E. Kolakausko, dėl to apsispręsti turės miesto Savivaldybė.
Beje, Pamario gatvės rekonstrukcija buvo numatyta dar 2012-ųjų vasarį uostamiesčio Tarybos patvirtintoje Klaipėdos miesto susisiekimo sistemos priežiūros ir plėtros programoje. Tada tikėtasi, kad visi darbai bus baigti 2014 metais.
Dėl lėšų trūkumo planų įgyvendinti nepavyko, tad šįkart su pažadais neskubama. Apie galutinius terminus nekalbama, patvirtinta tik tiek, kad techninis projektas bus baigtas dar šiemet, ir metų pabaigoje turėtų būti renkamas darbų rangovas. O kol kas planuojami pinigai darbams, kurie čia vyks keliais etapais - nuo Pirmosios Melnragės iki Antrosios, nuo čia - iki Girulių ir pan.
Rašyti komentarą