Toks siūlymas patinka ne visiems politikams, juolab kad tam reikalingos papildomos lėšos.
Trečiadienį vykusiame Klaipėdos miesto tarybos Finansų ir ekonomikos komitete politikai replikavo, esą tokiu atveju reikėtų peržiūrėti Savivaldybės administracijos struktūrą. Galbūt dabar, kai dalis funkcijų perleista mero kompetencijon, administracijoje, Artūro Šulco žodžiais, liko per daug lašinukų.
Teigiama, kad tiek žmonių, kiek dabar dirba Tarybos ir mero sekretoriate, nepajėgūs susidoroti su papildomai užgriuvusiomis funkcijomis. Todėl siūloma nuo rugpjūčio 10 dienos į šią kompaniją priimti dar du valstybės tarnautojus, o nuo kitų metų sausio 4-osios - dar du.
Esą visų keturių prireiktų jau dabar, bet toks sprendimas siūlomas dėl lėšų stygiaus.
Preliminariai apskaičiuota, kad šiemet papildomai 2 naujai įkurtų pareigybių darbuotojų užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms reikėtų 9 930 eurų, darbo vietoai išlaikyti - 1 137 eurų, dviejų darbo vietų įrengimas atsieitų dar 2 896 eurus.
2016 metais naujai įkurtų pareigybių darbuotojų užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms reikėtų 44 715 eurų; darbo vietai išlaikyti - 6 707 eurų; dar dviem darbo vietoms įrengti - 2 896 eurų.
Dabar Klaipėdos mero ir miesto Tarybos sekretoriate dirba 7 darbuotojai, 2 iš jų yra politinio pasitikėjimo.
"Pavyzdžiui, Vilniuje, kur yra 51 miesto Tarybos narys, sekretoriate dirba 41 darbuotojas, o Klaipėdoje yra 31 politikas ir tik 7 sekretoriato darbuotojai", - palygino miesto Tarybos sekretorius Modestas Vitkus.
Rašyti komentarą