"Gal mus norėjo pagąsdinti?"

"Gal mus norėjo pagąsdinti?"

Klaipėdoje keliant Pilies tiltą vos neįvyko skaudi nelaimė. Policija aiškinasi, dėl kieno kaltės trečiadienio vakarą moikroautobusiukas pakibo ant keliamo tilto krašto.

"Tiesiog viskas taip sureguliuota, kad vienu metu užsidegė raudona šviesa ir nusileido užkardas. Pakliuvome į spąstus. Brolis greitai iš autobusiuko ištraukė vaikus, aš pradėjau mojuoti tilto prižiūrėtojui, bet jis vis tiek pradėjo kelti tiltą", - "Vakarų ekspresui" pasakojo nelaimingojo autobusiuko vairuotoja Ana Seredenko.

Tiltą prižiūrinčios bendrovės "Viadukas" atstovai atviri - tokios situacijos pastaruoju metu gana dažnos.

"Kone kas antrą kartą tenka stabdyti tilto kėlimo procesą, nes vairuotojams vis norisi prasprukti pro raudoną šviesoforo signalą", - "Vakarų ekspresui" sakė bendrovės "Viadukas" Klaipėdos skyriaus viršininkas Arvydas Biesevičius.

Liudijimai skiriasi

Thomas Andrijauskas socialiniuose tinkluose pasidalijo birželio 27 vakare daryta nuotrauka, kurioje matyti į keliamo Pilies tilto spąstus papuolęs autobusiukas.

"Važiavau iš paskos ir galiu paliudyti, kad raudonas signalas užsidegė staiga ir užkardas iškart krito žemyn, vairuotojas negalėjo net sureaguoti ir sustoti prie šviesoforo. Tada pradėjo kilti tiltas, užkabino autobusiuko galą, žmogus vos spėjo ištraukti vaikus. Tik po viso šito cirko procesas buvo sustabdytas, nuleistas tiltas ir vėl pakelti užkardai", - tokią versiją pateikė įvykio liudininkas T. Andrijauskas.

Tačiau komentaruose buvo pateikta ir kitų versijų.

"Viską matėme iš arti, niekada užkardas nekrenta staiga. Pirma būna garsinis signalas, tada užsidega raudonas šviesoforo signalas. Vairuotojai jau ne pirmą kartą čia bando sprukti per raudoną šviesoforo signalą", - kitokią versiją socialiniame tinkle pateikė Edvardas Viliušis.

"Atsakingi vairuotojai sustojo, o ji norėjo pralėkti", - antrino kitas komentatorius.

"Kad ir kaip būtų, darbuotojas turi stebėti, kas vyksta ant tilto. Jeigu jau įvažiavo žmonės, tilto specialiai niekas nekels", - savo nuomonę dėstė kiti.

T. Andrijausko žodžiais, tilto valdytojas tuo metu buvo ne vienas.

"Žiūriu į būdą ir matau - sėdi tilto valdytojas, dar kažkokia mergelė kartu viduje. Matyt, turėjo ką veikti ir nežiūrėjo, kas gatvėje darosi. Čia normalu?" - piktinosi T. Andrijauskas.

Vairuotojos versija

Autobusiuką vairavusi klaipėdietė A. Seredenko "Vakarų ekspresui" pasakojo, kad ant Pilies tilto ji įsuko iš Žvejų gatvės. Esą vos tik užvažiavo ant tilto, viskas įvyko vienu akimirksniu - pasigirdo garsinis signalas ir pradėjo leistis užkardas.

"Gyvenu Klaipėdoje, tad žinojau, kad šis tiltas keliamas. Bet kad viskas taip nesureguliuota ir gali sukelti tiek streso - neįsivaizdavau. Priešais mane važiavęs lengvasis automobilis dar spėjo prasprukti, o aš likau įkalinta tarp dviejų užkardų", - prisiminė moteris.

KASDIEN. Pilies tiltą kasdien nustatytomis valandomis nuspręsta kilnoti navigacinio sezono metu - nuo gegužės 1-osios iki spalio 31 dienos. Egidijaus Jankausko nuotr.

Sykiu su ja važiavo brolis ir du mažamečiai, 3 ir 6 metų, vaikai.

"Sūnus miegojo, tad ištrauktas iš automobilio nieko nesuprato, o dukra labai išsigando, verkė. Įsivaizduokite, mūsų akyse pradėjo kelti tiltą ir mūsų autobusiuko galas pradėjo kilti kartu. Nežinau, gal darbuotojas taip norėjo mus pagąsdinti?" - pasakojo moteris ir vylėsi, kad šis incidentas paskatins atidžiau sureguliuoti tilto kėlimo mechanizmus.

Pradėtas tyrimas

Šiuo įvykiu susidomėjo ne tik policijos pareigūnai, bet ir miesto valdžia. Žadama viską detaliai išsiaiškinti.

Pasak Klaipėdos VPK komunikacijos grupės vyr. specialistės Andromedos Grauslienės, dėl šio įvykio pradėtas tyrimas.

Bendrovės "Viadukas" Klaipėdos skyriaus viršininkas A. Biesevičius sakė norintis palikti viską aiškintis policijos pareigūnams. Visgi, jo nuomone, dėl šio įvykio greičiausiai kalta autobusiuko vairuotoja.

"Tiesiog neįmanoma, kad užkardas būtų nuleistas kone tuo pačiu metu, kai užsidega raudonas šviesoforo signalas. Taip yra suprogramuota, kad užkardą gali pradėti leisti tik praėjus maždaug 10 sekundžių nuo to laiko, kai užsidegė raudona šviesoforo šviesa", - pasakojo A. Biesevičius.

Pasak jo, tai toli gražu ne pirmas toks atvejis. Esą kone kas antrą kartą keliant tiltą tenka iš naujo pakelti užtvarą ir išleisti pro raudoną šviesoforo signalą bandžiusius prasmukti automobilių vairuotojus.

"Vairuotojai labai nedrausmingi. Kartais atrodo, kad raudonas šviesoforo signalas jiems neegzistuoja. Mes ir patys ne kartą kreipėmės į policiją, kad atvažiuotų ir sudrausmintų tokius pažeidėjus", - pasakojo A. Biesevičius.

Priminsime, kad Pilies tiltą navigacinio sezono metu - nuo gegužės 1-osios iki spalio 31 dienos - kasdien nuspręsta kilnoti siekiant pritraukti daugiau laivų į Danės upę. Darbo dienomis tiltas keliamas nuo 6 iki 6.40 val. ir nuo 21 iki 21.40 val. Savaitgaliais - nuo 8 iki 8.40 val. ir nuo 22.30 iki 23.10 val.

Toks sprendimas dalį vairuotojų erzina. Viešai piktinamasi, kad dažnai tenka gaišti laiką prie pakelto tilto, nors joks laivas realiai neplaukia. Svarstoma, kad būtų logiška, jog tuo metu automobiliai galėtų važiuoti centrine Tiltų gatve.

ŠOKAS. Pasak mikroautobusiuko vairuotojos, incidento metu šoką patyrė ne tik ji, bet ir kartu važiavę mažamečiai vaikai, buvo apgadinta transporto priemonė.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder