Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, 9 maršrutas yra ilgiausias mieste, tad tai irgi turi atitinkamos įtakos.
"Dažniausiai nukrypimai nuo grafiko yra fiksuojami rytinio pikto metu, nes autobusas turi atlikti net keletą problemiškų kairinių posūkių. Bene sudėtingiausia jam būna įsukti į Naikupės, Kretingos gatves. Tačiau po paskutinio grafiko patobulinimo, atlikto pernai rugsėjį, skundų yra tikrai mažiau", - teigė G. Neniškis.
Visgi jis pripažįsta, kad nors 9-ojo maršruto reisų įvykdymo rodiklis yra gana aukštas - 99,3 proc., jis yra vienas prasčiausių.
"Bendras reisų įvykdyomo rodiklis mieste svyruoja tarp 99,4-99,5 procentoų. Todėl esame nurodę 9-uoju maršrutu keleivius vežančiai bendrovei "Gintarinis vairas" pakaitinius autobusus laikyti rezervuotus pirmiausiai šiam maršrutui", - sakė KKT vadovas.
Ar uždarius remontui Pilies tiltą 9-asis maršrutas netaps dar labiau problemaškas pokalbininkas sakė dar negalintis prognozuoti, nes rangovai dar nėra pateikę eismo schemos. Tai turi būti padaryta iki kovo mėnesio. Preliminariai planuojama, kad šis autobusas ims kursuoti Danės gatve, kur turėtų vėl atsirasti dvipusis eismas.
G. Neniškis nemano, kad 9-ojo autobuso problemas galima išspręsti į Minijos bei Pilies gatves sugrąžinus 1-ąjį autobusą, kurio maršruto trasa buvo pakeista nuo 2012-ųjų pradžios.
"Laikyti 1-ąjį maršrutą tiems atvejams, kai vėluoja 9-asis, būtų per didelė prabanga. Važiuodamas dabartine trasa 1-asis autobusas dabar perveža tris kartus daugiau keleivių nei anksčiau. 13-asis autobusiukas "uždengė" tam tikras senosios 1-ojo autobuso trasos dalis. Ten keleivių skaičius yra tragiškas. Tai - dar vienas įrodymas, jog 1-ojo autobuso maršruto pertvarka buvo būtina", - sakė KKT direktorius.
Rašyti komentarą