Pasak rajono Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Česlovo Banevičiaus, šiais metais bus skirtas didesnis dėmesys įvairių seniūnijų gyvenviečių keliams ir gatvėms.
Šiuo metu projektuojamos Pašto ir Mėtų gatvės Jakuose, Sodo ir Vingio gatvės Judrėnuose, Lenkviečių gatvė Aukštkiemiuose. Šias gatves planuojama rekonstruoti - asfaltuoti, įrengti pėsčiųjų takus, privažiavimo kelius ir t. t.
Žadama, kad naujais infrastruktūros pokyčiais galės pasidžiaugti dviratininkai. Šiemet planuojama užbaigti dviračių taką Gargždai-Dovilai, pėsčiųjų-dviračių taką nuo Pajūrio regioninio parko direkcijos jūros link.
Gargžduose, Kvietinių gatvėje, iki Parko gatvės taip pat bus tiesiamas dviračių takas, pakloti nauji šaligatviai ir sutvarkyta automobilių stovėjimo aikštelė. Šiuo metu taip pat užbaigiami Durpyno gatvės rekonstravimo darbai Dauparuose.
Vienas iš didesnių rajone pradėtų projektų - kelio Kiškėnai-Lėbartai-Ketvergiai (Hugo Šojaus gatvės) rekonstrukcija. Šiais metais norima baigti ir Karklės kaime vykdomą pėsčųjų-dviračių takų, automobilių stovėjimo aikštelių palei valstybinės reikšmės kelią Klaipėda-Karklė-Dargužiai projektą.
Pasak Č. Banevičiaus, Klaipėdos rajonui Lietuvos automobilių kelių direkcija iš Kelių plėtros programos lėšų yra numačiusi 1 mln. 445 eurų - iš jų 874 tūkst. eurų ir yra numatyta minėtiems projektams, likusios lėšos paskirstytos seniūnijoms einamiesiems kelių priežiūros darbams: žvyravimui, greideriavimui, asfalto duobių užtaisymui ir kitiems darbams.
Tiesa, pavaduotojo teigimu, šių lėšų nepakanka, todėl visada iš anksto planuojama ir skiriama jų papildomai ir iš Savivaldybės biudžeto. Todėl ir šiemet minėtiems darbams rajonas papildomai skirs 550 tūkst. eurų.
"Gyventojų norime paprašyti, kad būtų kantresni, nes keliuose darbai atliekami pagal turimas lėšas ir planus. Jau trečius metus iš Kelių direkcijos gaunamos lėšos sudaro apie 2 mln. eurų. Savivaldybė taip pat skiria apie pusę milijono. Palyginti su kitomis savivaldybėmis, tai yra nemaža suma. Visas šias lėšas stengiamės panaudoti tikslingai", - teigia Č. Banevičius.
Beje, dar užpernai buvo priimtas rajono Savivaldybės tarybos sprendimas, kad gyvenvietėse 50 procentų prie asfaltavimo darbų prisideda patys gyventojai. Pernai buvo pateiktos pirmosios paraiškos, pasirašytos sutartys ir šiemet jau planuojama pradėti gatvių asfaltavimo darbus prisidedant gyventojams. Sykiu finansavimo principu bus vykdomi ir kiemų tvarkymo darbai.
Iš viso Klaipėdos rajone yra apie 1 100 kilometrų kelių, iš jų maždaug apie 900 - su žvyro danga.
"Šiais laikais ir žvyras yra aukštesnės kokybės, ir žvyravimo bei žvyrkelių tvarkymo darbai yra atliekami kokybiškiau. Nuolat stebima žvyrkelių būklė, žvyro sudėtis yra tikrinama laboratorijose. Be to, mūsų rajonas turi išskirtinę galimybę žvyrkelius laistyti vandeniu iš geologinių gręžinių, todėl jie ženkliai mažiau dulka - jau pernai vasarą tai darėme, šiemet taip pat bus laistoma", - žadėjo Č. Banevičius.
Jis pripažįsta, kad yra nemažų rūpesčių dėl žvyrkelių priežiūros šalia Lėbartų kapinių. Pagrindinį kelią prižiūri VĮ "Klaipėdos regiono keliai", tačiau ypač per lapkričio šventes aplinkiniai žvyrkeliai labai nukenčia nuo didžiulio automobilių srauto.
"Jiems tvarkyti lėšų skiriame tik mes - Klaipėdos miesto savivaldybė neprisideda. Dėl kapinių plėtros Klaipėdos rajone dar spręs abiejų savivaldybių politikai, tikimės, kad bus priimtas optimalus sprendimas, ir keliai į kapines bus tvarkomi iš abiejų savivaldybių lėšų", - teigė vienas administracijos vadovų.
Rašyti komentarą