"Sutarėme, kad kortelėmis, kuriomis perkami bilietai Vilniuje arba Klaipėdoje, būtų galima naudotis abiejuose miestuose. Šiuo metu Vilniuje kaip tik pertvarkome esamą sistemą, pastatytą ant klaidingų pamatų. Klaipėdoje dar iš seniau sistema buvo geriau padaryta. Sutarėme, kad diegsime tokią funkciją", - žurnalistams sakė R. Šimašius ir pridūrė, jog sostinėje siekiama atviros sistemos, prie kurios galėtų jungtis ir kiti Lietuvos miestai.
Sostinės meras svarstė, jog Vilniaus ir Klaipėdos sistemų sujungimas gali užtrukti nuo vienerių iki pusantrų metų. Turint klaipėdietišką kortelę būtų galima ją pildyti ir Vilniaus miesto viešojo transporto elektroniniais bilietais, kurie galioja 30 ar 60 minučių, arba su vilniečio kortele įsigyti Klaipėdoje galiojančių viešojo transporto bilietų.
Anot R. Šimašiaus, šiuo metu vyksta diskusijos ir su "Lietuvos geležinkeliais", į kurių atsiskaitymo sistemą taip pat būtų galima integruoti viešojo transporto elektronines korteles. Esą yra svarstymų ir apie Kauno viešojo transporto sistemos integravimą, tačiau tokios diskusijos su laikinosios sostinės valdžia dar nevyksta.
V. Grubliauskas papildė, jog šnekama ne tik apie dviejų miestų autobusų, troleibusų ir dviračių nuomos bilieto sistemos sujungimą, bet ir galimybę integruoti ir "Smiltynės perkėlos" sistemą.
Beveik prieš dešimtmetį Vilnius, Kaunas ir Klaipėda bandė sujungti viešojo transporto atsiskaitymą, tačiau ES lėšomis vykdyti projektai nebuvo suderinti ir miestai sukūrė tik autonomiškas sistemas. Prieš penkerius metus Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA) įpareigojo projektą koordinavusią Vilniaus savivaldybę dėl laiku neįdiegtos sistemos grąžinti beveik 5 mln. litų (apie 1,45 mln. eurų) į valstybės biudžetą.
NORAS. Tikimasi, jog per pusantrų metų vilniečio kortelę bus galima papildyti bei naudotis Klaipėdos viešajame transporte ir atvirkščiai - Klaipėdos viešojo transporto elektroninį bilietą pildyti sostinėje 30 arba 60 min. galiojančiais autobusų ir troleibusų bilietais.
Rašyti komentarą