"Gruntui sutvirtinti reikalingi ištisiniai poliai 20 metrų po žeme. Po gatve įrengiama perdanga būtų brangi ir dėl numatomo perspektyvinio transporto - tramvajaus - pagrindų stiprinimo Herkaus Manto gatvėje", - paaiškino Klaipėdos savivaldybės administracijos Investicijų ir ekonominės plėtros departamento direktorius Ričardas Zulcas.
Pasak jo, aikštės projekto rengėjai UAB "Cloud architektai" pateikė 4 variantus automobilių stovėjimo aikštelei įrengti: iš viso jos nestatyti, statyti santykinai brangią vieno lygio automobilų saugyklą, kaip buvo numatyta pagal techninę užduotį ir įrengti 158 automobilių stovėjimo vietas, arba mažinti požeminės automobilių stovėjimo aikštelės perimetrą, neįrenginėjant jos po Herkaus Manto gatve ir statyti 1 lygio automobilių saugyklą su 123-130 parkavimo vietų, 2 lygių automobilių saugyklą su 266-270 vietų arba 3 lygių automobilių saugyklą su 409 vietom.
R. Zulcas minėjo, kad realus poreikis - 636 automobilių stovėjimo vietos. Savivaldybė siūlo statyti 3 aukštų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, o jai reikalingas lėšas pritraukti koncesijos būdu arba parduodant automobilių stovėjimo vietas aukciono būdu.
"Būtų juokinga, jeigu nebūtų graudu. Pinigų nėra, bet perkam brangiausią variantą. Šio projekto neįgyvendiname jau dvi kadencijas. Man atrodo, kad mes jo nesulauksime", - komentavo vicemeras Artūras Šulcas.
Rimantas Taraškevičius pažymėjo, jog pristatymas kelia daugiau klausimų nei atsakymų. "Kodėl 3, o gal 8-9 aukštus galime statyti?"
Meras replikavo, kad "geros kapinės taip pat keliais aukštais įrengiamos".
Savivaldybės direktorius Saulius Budinas pabrėžė, kad reikia žiūrėti į priekį: "Po 10 metų galbūt 14 mln. neatrodys tiek daug ir gailėsimės, kad to nepadarėme dabar."
Rašyti komentarą