„Derindami bendro plano sprendinius buvome atsidūrę aklavietėje. Sutarėme, kaip išeiti iš aklaviečių, ir tikimės, kad visi laikysimės savo įsipareigojimų ir sprendinių, kuriuos pasižadėjo padaryti ir tais kompromisais bendrojo plano sprendiniai Klaipėdos mieste mieste po penkerių su puse metų pagaliau bus priimti“, – penktadienį po susitikimo su susisiekimo ministru Jaroslavu Narkevičiumi ir Klaipėdos uosto bei „Lietuvos geležinkelių“ vadovais žurnalistams sakė G. Neniškis.
Anot jo, „griežčiausios ir didžiausios“ sąlygos dėl plano buvo „Lietuvos geležinkelių“, kurie planuoja iš centrinės miesto dalies iškelti stotį.
„Sutarta, kad „Lietuvos geležinkeliai“ ruoš specialųjį planą, jis atsakys, kurioj vietoj jie turėtų atsidurti ir kokie konkretūs sprendiniai turėtų būti padaryti miesto plane“, – sakė G. Neniškis.
Klaipėdos valdžia buvo iškėlusi beveik 20 sąlygų jūrų uostui – mažinti krovinių srautus per centrinę geležinkelio stotį ir mieste esantį kelyną. Viena šių sąlygų numatė ir pagrindinės Klaipėdos geležinkelio stoties pertvarką, pritaikant jį kitai paskirčiai.
Miesto vicemeras Arvydas Cesiulis penktadienį sakė, kad artimiausiu metu bus tikslinami dokumentai, ir bendrojo plano pasirašymas „gerokai priartės.“
J. Narkevičiaus teigimu, aptariant konkrečius veiksmus, susijusius ir su miesto bendruoju planu, pasiektas „normalus sutarimas ir žmonių interesai yra pirmoje vietoje.”
Rašyti komentarą