6,8 km ilgio magistralinis kelias iš Klaipėdos uosto, aplenkiantis miestą ir vedantis iki kelio su Šilute ties Dumpiais, pradėtas planuoti dar 2008-aisiais, tačiau lig šiol dar nebaigtas.
2012 m. detalusis projekto planas jau buvo paruoštas, tačiau jį apskundė rajono teritorijoje esančių žemės sklypų savininkai, reikalavę nuovažų į jų nuosavybę. Gyventojai savo pasiekė, klaida ištaisyta ir naujojo plano parengimas jau eina į galą. Klaipėdos rajono ir miesto savivaldybėse šią savaitę vyko viešasis svarstymas - paskutinė proga pateikti pasiūlymus. Jų buvo ir net labai drastiškų - vieno žemės sklypo savininkas siūlė aplinkkelį planuoti iš naujo taip, kad jis nesiribotų su jo nuosavybe.
"O jeigu to padaryti neįmanoma, tai norėčiau paklausti, kas kompensuos esamus ir dar būsimus nuostolius. Mano žemė taps bevertė. Ruošiausi jos paskirtį keisti į komercinę, bet dėl detaliojo plano negalėjau to padaryti, tad kompensaciją gausiu kaip už žemės ūkio paskirties", - emocingai kalbėjo jis.
Į šias ir kitas pastabas bei pasiūlymus per mėnesį reikės pateikti atsakymus, juos bus galima skųsti.
Jeigu šiemet detalusis planas bus patvirtintas ir įsigalios, kitais metais turėtų būti parengtas ir kelio statybos techninis projektas, po jo sektų realūs darbai. Tačiau žmonės turi teisę skųsti ir patį detalųjį planą. Pagal jį, būsimasis magistralinis kelias iš viso ribosis su 40 privačių sklypų, dalimi iš jų bus naudojamasi servituto teise, kitus teks paimti visuomenės poreikiams, už tai savininkams išmokėjus kompensacijas. Dėl statybų teks iškirsti ir per 2 hektarus miško, savininkams teks apleisti dalį garažų bendrijos "Lėbartai" teritorijos.
Klaipėdos teritorijoje driektųsi tik maža aplinkkelio dalis - bus praplatinta Minijos gatvės atkarpa nuo sankryžos su Jūrininkų prospektu iki Taikos prospekto susikirtimo su Kairių gatve. Ten būtų įrengta dviejų lygių sankryža.
Rašyti komentarą