"Unilever": į Europą grįžta skurdas

"Unilever": į Europą grįžta skurdas

Euro zonoje siaučiant skolų krizei, skurdas Europoje padidės, prognozuoja Nyderlandų maisto ir kosmetikos milžinė "Unilever".

„Į Europą grįžta skurdas“, – interviu vokiečių verslo dienraščiui „The Financial Times Deutschland“ pareiškė „Unilever“ Europos verslo vadovas Janas Zijderveldas.

„Jei vartotojas Ispanijoje, eidamas apsipirkti, išleidžia tik 17 eurų (apie 58 litus), aš negalėsiu parduoti jam skalbiamųjų miltelių už pusę jo biudžeto“, – pažymėjo J. Zijderveld.

Todėl „Unilever“ svarsto galimybes Europoje taikyti rinkodaros strategijas, kurias įmonė taiko besivystančiose Azijos šalyse, pridūrė jis. Šioje pasaulio dalyje didžiosios dalies gyventojų pajamos yra mažesnės nei Europoje.

„Unilever“ priklauso tokie žymūs produktai kaip „Lipton“ arbata, muilas „Dove“, majonezas „Calve“, dezodorantai „Rexona“ ir „Axe“, valymo priemonės „Domestos“.

Praėjusiais metais šios įmonės pajamos siekė beveik 47 mlrd. eurų.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder