„Į Europą grįžta skurdas“, – interviu vokiečių verslo dienraščiui „The Financial Times Deutschland“ pareiškė „Unilever“ Europos verslo vadovas Janas Zijderveldas.
„Jei vartotojas Ispanijoje, eidamas apsipirkti, išleidžia tik 17 eurų (apie 58 litus), aš negalėsiu parduoti jam skalbiamųjų miltelių už pusę jo biudžeto“, – pažymėjo J. Zijderveld.
Todėl „Unilever“ svarsto galimybes Europoje taikyti rinkodaros strategijas, kurias įmonė taiko besivystančiose Azijos šalyse, pridūrė jis. Šioje pasaulio dalyje didžiosios dalies gyventojų pajamos yra mažesnės nei Europoje.
„Unilever“ priklauso tokie žymūs produktai kaip „Lipton“ arbata, muilas „Dove“, majonezas „Calve“, dezodorantai „Rexona“ ir „Axe“, valymo priemonės „Domestos“.
Praėjusiais metais šios įmonės pajamos siekė beveik 47 mlrd. eurų.
Rašyti komentarą