„Ši sutartis – jau antrasis projektas, kurį pradėjome įgyvendinti šiais metais. Šių metų pradžioje koncerno įmonė „Vakarų konstrukcijos“ pasirašė sutartį dėl pėsčiųjų ir dviratininkų tilto Osle gamybos. Tai dar kartą patvirtina koncerno pasirinktos strategijos teisingumą – diversifikuoti veiklą ir būti kuo mažiau priklausomiems nuo situacijos susiklosčiusios naftos ir dujų gavybos pramonėje“, − pasakojo „BLRT Grupp“ valdybos pirmininkė Veronika Ivanovskaja.
Dauguma geležinkelio ruožų, tiltų ir tunelių Stokholmo centrinėje dalyje buvo pastatyta praėjusio amžiaus 6-ame dešimtmetyje, todėl šiandien atsiranda poreikis juos modernizuoti. „Getingmidjan“ geležinkelio atkarpa – tai jungiančioji grandis visiems traukiniams, atvykstantiems iš šalies pietinės dalies, todėl ši geležinkelio linija yra viena iš labiausiai apkrautų visoje Švedijoje.
Tilto konstrukcijos užsakovui bus tiekiamos dviem etapais – 2019 ir 2020 metais. Maksimalus vienos tilto sekcijos svoris – 280 tonų. Į Stokholmą tilto konstrukcijos bus plukdomos jūra, kur jas surinks projekto generalinis rangovas bendrovė „Implenia“.
2009 metais „BLRT Grupp“ pagamino tris sekcijas Stokholmo metro tuneliui. Bendras konstrukcijų ilgis siekė apie 300 metrų, o svoris - 2 500 tonų. Tuo pačiu metu buvo pagaminta plieninė konstrukcija pėsčiųjų tiltui per Kopenhagos greitkelį. Bendras konstrukcijos ilgis siekė beveik 234 metrų, o svoris – apie 2 000 tonų.
Rašyti komentarą