Smulkiajam verslui tiesia pagalbos ranką

Smulkiajam verslui tiesia pagalbos ranką

Kol vienos verslo sritys dėl paskelbto visuotinio karantino priverstos sustabdyti savo veiklą, kitos ieško būdų, kaip pasiekti namuose užsidariusius ir į parduotuves eiti vengiančius gyventojus.

Nors internete paslaugų ir šiaip netrūksta, dabar jų - dar daugiau. Uostamiesčio verslininkai pradėjo didinti užsakymų į namus apimtį, socialiniuose tinkluose kuriamos grupės, siekiant padėti smulkiajam verslui išsilaikyti.

Bėdoje atsidūrusiam smulkiajam verslui savanoriškai pagalbos ranką ištiesti suskubo miestietė Inga, viename socialiniame tinkle sukūrusi grupę. Moteris, sužinojusi, kad jos suplanuoti renginiai atšaukiami, suprato, jog panašioje situacijoje atsidūrė ir kiti.

"Tačiau kai paskelbė, kad uždaro maitinimo įstaigas, apriboja keliavimą, kad reikės dirbti iš namų - pykau, nes aš būsiu priversta išeiti iš komforto zonos. Ar mūsų ekonomika susirgs? Ji jau serga. Jau dabar reikia kažką daryti! Vieni gelbėja sergančiuosius karūnuotąja liga, kiti turi gelbėti ekonomiką - kas kaip gali, nes šiandien mūsų verslas bent laikinai turi pereiti į elektroninę erdvę", - su "Vakarų ekspresu" mintimis dalijosi Inga.

Pasak jos, sukurti pagalbos grupę socialiniame tinkle pastūmėjo vienos smulkiojo verslo šeimos atstovės prašymas padėti. Ji savo verslo situaciją palygino su sužeistu žvėrimi.

"Dėl šio įrašo pirmą kartą sužinojau apie šią kavinę. Socialiniame tinkle "Facebook" vieša grupė, matyt, šiai dienai geriausia bendra platforma tam, kad smulkaus verslo atstovai, kurie pandemijos akivaizdoje turi keisti savo verslo principus, galėtų viešinti savo produktus ar paslaugas.

Yra manančiųjų, kad tokia situacija truks 2 savaites ir daugiau, kad po to mes vėl gyvensim taip, kaip gyvenę. O jei pasaulis jau bus pasikeitęs ir nebe tas pasaulis, kuriame mes gyvenome, kai mus "išleis" iš mūsų pačių namų?" - retoriškai klausė Inga.

Vienos mėsos parduotuvių Klaipėdoje savininkas Andrius, kuris tokia pagalba pasinaudojo, "Vakarų ekspresui" teigė, kad prieš paskelbiant karantiną prekyba buvo padidėjusi, tačiau dabar neretai tenka vežti produktus į namus.

"Dabar prekyba stabilizavosi. Be abejo, tokios prekybos, kokia buvo, nėra. Pas mus galima ir į vietą atvykti, bet yra klientų, kurie nenori išeiti iš namų, todėl jiems produktus pristatome į namus. Klaipėda nėra didelė, išvežiojame produktus patys.

Turime bekontaktę atsiskaitymo sistemą. Būna, kad privažiuoja su mašina, įdedame produktus į bagažinę. Savo patalpas dezinfekuojame. Laikomės visų rekomendacijų", - pastarųjų dienų įspūdžiais su "Vakarų ekspresu" dalijosi Andrius.

Pasak jo, daryti išvadas, ar per artimiausias kelias savaites verslas patirs didelių nuostolių, per anksti.

"Kol nepraėjo savaitė, prognozuoti ateities nesinorėtų. Karantinas tik nuo pirmadienio prasidėjo. Žmonės vis tiek maistą suvalgys, jo reikės. Mūsų klientai mums padeda, draugai. Kas netingi, tie dabar produktus pristato į namus", - sakė Andrius.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder