Patarimų, kaip pritraukti daugiau potencialių pirkėjų, padidinti žinomumą, gausu, tačiau kaip rasti tą raktą į sėkmę?
Gitana Ginkevičė, nuotolinių Facebook reklamos pagrindų mokymų lektorė, tinklaraščio verslininkams „Verslo sparnai“ autorė rekomenduoja pradėti nuo namų darbų.
„Reikėtų tiksliai apsibrėžti savo kliento savybes ir pomėgius: lytį, amžių, gyvenamąją vietą, išsilavinimą, pareigas, pomėgius ir pan. Tuomet išsikelti verslo tikslą – ko norima pasiekti, pavyzdžiui: tiesiog parodyti save, pakviesti klientą užeiti pas jus į kirpyklą, gauti kliento el. pašto adresą, parduoti ar pan.“, – pabrėžia lektorė.
Pirmos sekundės - vaizdui
Kai namų darbai atlikti, galima pereiti prie vaizdo ir teksto. Pirmiausia, ką potencialūs klientai pamato, tai vaizdas. Soc. tinklų naudotojai įpratę slinkti informaciją pirmyn (scroll), tarp draugų įrašų ir jų veiklos, jie mato reklamas. Šiais laikais žmonės yra įgudę jas atfiltruoti „čia reklama, neįdomu“. Tai vat per tą 1-3 sekundes, kai žmogus pastebi reklamą, reikia jį sudominti taip, kad jis paskaitytų tekstą.
Vadinasi, pirmiausia – gera, kontrastinga nuotrauka su smalsumą sužadinančiu trumpu tekstu, pavyzdžiui: „Minus 5 kg per 14 dienų“, „Savaitgalio atostogos už 19 €“ ar „Dovana jūsų automobiliui“ ar pan.
„Tas, kam ši žinutė yra aktuali, paskaitys reklamos tekstą. O ten jau reikia parašyti taip, kad žmogus susidomėtų ir paspaustų ant reklamos. Nukeliautų į jūsų interneto svetainę, įsitikintų, jog siūlomos paslaugos / produkto jiems tikrai reikia ir pradėtų pirkimo procedūrą“, – teigia G. Ginkevičė.
Kas tu ir kaip atrodai?
Daug jaunų verslininkų nekreipia dėmesio į kuriamą įvaizdį. Socialinio tinklo paskyra – tai tarsi vizitinė kortelė. Jei pirmas įspūdis prastas, tikėtina, kad dalis klientų bus prarasta.
Įvaizdį kuria naudojamos spalvos, nuotraukos, tekstas, tonas (ypač komentaruose, atsakymuose į klientų nusiskundimus ar klausimus), apranga, netgi asmeninio profilio informacija. Jei verslo puslapis sutvarkytas nepriekaištingai, derėtų pasižiūrėti ir savo, kaip verslo vadovo, asmeniniame profilyje skelbiamą informaciją.
„Įmonė skelbia, kad rašo komunikacinius tekstus, tačiau jų profilio aprašyme palikta gramatinių klaidų. Fotografas siūlo savo paslaugas, tačiau profilyje nevengia viešinti buitinių nuotraukų. Kosmetologė skelbia antakių procedūrų kainininką, tačiau pačios antakiai netvarkingi. Apie įvaizdį reikėtų kruopščiai pagalvoti“,–atkreipia dėmesį mokymų apie „Facebook“ lektorė.
Be reklamos nebus rezultato
Kai komunikacinė žinutė suformuluota, sustiprinta dėmesį atkreipiančiu ir įvaizdį atitinkančiu vaizdu, telieka spausti mygtuką „publikuoti“. Ne paslaptis, kad auditorija be reklamos nebus pasiekta.
„Facebook“ tinkle reikia kiek įmanoma tiksliai nurodyti, kokiomis savybėmis pasižyminčiam žmogui rodyti reklamą. Jei viešinama informacija yra aktuali, žmonės dažnai ja dalinasi su draugais, skelbia uždarose grupėse, taip sukurdami dar didesnę reklamos sklaidą. Reikėtų nepamiršti nuolat stebėti ir vertinti efektyvumą, jei reikia, reklamą galima nedelsiant koreguoti ar nutraukti.
Tinklaraščio verslininkams autorė G. Ginkevičė atkreipia dėmesį, kad verslo pradžioje pravartu save ir savo paslaugą/produktą išsibandyti soc. tinklo aplinkoje, tačiau verslui augant yra būtina pasitelkti ir kitas priemones.
Facebook, kaip ir bet kuris kitas soc. tinklas, turi būti tik kaip pagalbinė priemonė susirinkti klientų kontaktus, kad pasikeitus aplinkybėms, klientų ratas ir galimybė juos pasiekti liktų.
Rašyti komentarą